خبرگزاری کار ایران

صادقی: به تیم و بازیکنان افتخار می‌کنم/ 90 دقیقه بازی در اختیار تیم ما بود

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۴۷۸۰

سرمربی سایپا تیمش را مقابل پیکان شایسته برتری می‌داند.

به گزارش ایلنا، ابراهیم صادقی، سرمربی تیم فوتبال سایپا پس از دیدار مقابل پیکان گفت: به تیم فوتبال سایپا افتخار می‌کنم. فوتبالی که امروز ارائه کردیم، یک نمایش بی‌نقص بود. فقط روی یک اشتباه در نیمه اول گل خوردیم و می‌توانم بگویم 90 دقیقه بازی در اختیار ما بود و موقعیت‌های گل بسیار زیادی روی دروازه پیکان ایجاد کردیم. هم تک به تک داشتیم، هم ارسال کردیم و هم روی ضربات ایستگاهی موقعیت داشتیم و در مجموع تیم ما فوتبال خوبی بازی کرد.

وی افزود: مطمئنم روند رو به پیشرفت ما ادامه خواهد داشت و می‌توانیم از این مدل بازی، نتیجه بگیریم. از نظر من وقتی تیم خوب بازی می‌کند، می‌تواند موقعیت ایجاد کند و مالک میدان است، این خودش دستاوردی بزرگ محسوب می‌شود. با این حال باید تمرینات بیشتری انجام دهیم تا بتوانیم نقاط ضعف‌مان را برطرف کنیم. فکر می‌کنم، امروز هم در گلزنی مشکل داشتیم و موقعیت‌هایی که ایجاد کردیم، خیلی خوب بود، اما تبدیل به گل نشدند و حالا به آینده امیدواریم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در واکنش به طرح این موضوع که در پایان بازی ناراحت و تنها روی نیمکت نشسته بود و علت آن چه بود، خاطرنشان کرد: بله، وقتی کاملاً سوار بازی هستید و 90 دقیقه بازی دست شماست و موقعیت‌ها تبدیل به گل نمی‌شوند، این ناراحت‌کننده است. امروز روز خوبی برای ما نبود و همه جوره توانستیم فوتبال بازی کنیم. هم تعداد زیادی به هم پاس دادیم و هم موقعیت ایجاد کردیم، اما متأسفانه نتوانستیم به پیروزی برسیم. در نیمه دوم تغییر سیستم دادیم و خوشبختانه به گل هم رسیدیم، اما هدف‌مان این بود که به گل برسیم. در روزی که تیم شما خوب بازی کند و پیروز نشوید، ناراحت‌کننده است.

صادقی یادآور شد: اینجا باید از باشگاه هم تشکر کنم، چون بازی را پخش مستقیم کردند و فکر می‌کنم همه ایران دیدند که سایپا چه تیمی است و این به تیم‌مان کمک می‌کند که دیده شود. امروز همه کیفیت تیم ما را دیدند.

کاپیتان  درباره اینکه او متهم است به اینکه برای تساوی بازی می‌کند و با 14 تساوی در لیگ گذشته و شش تساوی در این فصل با 20 تساوی از 38 مسابقه موردانتقاد است، گفت: اگر امروز بازی را دیده باشید مشخص می‌شود که این اتهام به ما وارد است یا نه. همه بازی امروز را دیدند که تیم ما چه کیفیتی داشت.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در واکنش به اینکه تیمش مقابل پیکان روی زمین فوتبال بازی کرد و تا کجا قرار است همین سبک فوتبال را دنبال کند، گفت: سبک ما این است فوتبال روی زمین بازی کنیم و دیدید که پس از گل خوردن هم سبک‌مان را تغییر ندادیم. با همان روش بازی کردیم و به کاری که انجام می‌دهیم، اعتقاد داریم. خوشبختانه بچه‌ها به خوبی کارشان را انجام می‌دهند. تیم سایپا در مسیر پیشرفت است و این را کسانی که فوتبال را فنی دنبال می‌کنند، می‌توانند به وضوح ببینند. قطعاً نقاط ضعفی داریم که باید برطرف کنیم و سعی می‌کنیم در کنار بازی خوب، نتیجه هم بگیریم.

صادقی در خصوص درگیری میان نیمکت دو تیم، اظهار داشت: مشکل خاصی نبود و همه کسانی که در کادرفنی پیکان هستند، دوستان و بزرگ‌تر ما بودند و این برخوردها طبیعی است و مشکل خاصی نبود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز