خبرگزاری کار ایران

بازوبند کاپیتانی بر بازوی ناجی سپاهان

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۴۶۶۲

گلر سپاهان در دیدار مقابل مس رفسنجان در چند موقعیت نقش کلیدی خودش را ایفا کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان روز گذشته در دیدار مقابل مس رفسنجان توانست به برتری 2 بر یک دست پیدا کند و با نتیجه خوب 3 امتیاز خارج از خانه را به حساب خود در بیاورد.

در این دیدار یک اتفاق ویژه رخ داد و آن هم بستن بازوبند کاپیتانی توسط پیام نیازمند، گلر سپاهان بود.

نیازمند در دیدار مقابل مس هم به عنوان یک گلر توانست عملکرد قابل قبولی داشته باشد و هم در مواقعی به خوبی از پس وظیفه کاپیتانی خود برآمد و مثل یک بازیکن با تجربه تیم را درون زمین کنترل کرد.

یکی از واکنش های خوب نیازمند روی اشتباه خط دفاع این تیم بود که چیزی نمانده بود دروازه طلایی پوشان برای بار دوم باز شود ولی پیام به موقع خودش را به توپ رساند و در ثانیه آخر ناجی دروازه تیمش شد.

در یک موقعیت دیگر هم در حالیکه خط دفاع سپاهان جا مانده بود، نیازمند در نقش یک مدافع آخر مانند مانوئل نویر، گلر تیم ملی آلمان از دروازه خارج شد تا مانع دریافت گل دوم تیمش شود.

او در چند موقعیت دیگر در طول بازی هم توانست با واکنش های به موقع خطر حملات مسی ها را دفع یا مهار کند.

علاوه بر اینها نیازمند در دقایقی از بازی که اعتراض به داوری و درگیری میان بازیکنان دو تیم در حال شدت گرفتن بود به موقع وارد عمل شد و مانع از دریافت کارت از سوی بازیکنان تیمش شد. اتفاقی که نشان می‌دهد نیازمند کاریزمای سرگروهی یک تیم مثل سپاهان را دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز