خبرگزاری کار ایران

از چند روز قبل از بازی با شهر خودرو می‌دانستم هت تریک می‌کنم

منشا: دوست داشتم در فینال آسیا برای پرسپولیس بازی کنم/ در مورد شادی بعد از گلزنی به استقلال هنوز فکر نکرده ام

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۴۴۱۹

مهاجم گلزن گل گهر و آقای گل فعلی لیگ برتر در خصوص شرایط این تیم و موارد دیگری صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در بازی دو تیم شهرخودرو و  گل گهر سیرجان گادوین منشا مهاجم نیجریه‌ای گل گهر موفق شد هت‌تریک کند. او در این خصوص به خبرنگار ما گفت: بعد از دو باخت برابر پیکان و نفت آبادان،  که واقعا حق ما حتی تساوی نبود و باید پیروز میدان می‌شدیم پا به بازی با شهرخودرو گذاشتیم. در ابتدا شاهد بودیم شهرخودرو تغییر تاکتیک داده و با 5 دفاع بازی می‌کند و این کمی کار را برای ما سخت کرده بود اما بعد از آن با تلاش بازیکنان موفق شدم گل اول را به ثمر برسانیم. با صحبت‌های که کادر فنی بین دو نیمه انجام دادند موفق شدیم در نیمه دوم دو گل دیگر به ثمر برسانیم و به یک پیروزی شیرین دست پیدا کنیم. من هم موفق شدم در این بازی هت‌تریک کنم آن هم در حالی که از چند روز قبل یک حسی به من میگفت تو در این بازی هت‌تریک خواهی کرد.

وی در خصوص نبود یونس شاکری در چند بازی اخیر و حضور پیمان رنجبری در خط حمله در کنار او اظهار داشت: یونس و پیمان رنجبری دو دوست خوب من در تیم هستند که با یکدیگر مثلث خط حمله این تیم را تشکیل داده‌ایم. یونس چهار هفته‌ای می‌شود که به دلیل آسیب دیدگی در بازی‌ها ما حضور ندارد و در این چند بازی پیمان رنجبری جانشین او شده است که بسیار بازیکن دونده و پر تلاشی است. مقابل  پیکان کمی بد شانس بود. به هر حال این اتفاقات ممکن است برای هر بازیکنی من جمله من بیافتد. امیدوار هستم یونس هم بهبودی خود را هرچه سریعتر به دست بیاورد تا در بازی‌های بعدی در این  فصل به موفقیت خود ادامه دهیم.

منشا در خصوص یک شوخی که در فضای مجازی رایج شده که می‌گویند قلعه نویی قبل هر بازی به او می‌گوید فکر کن حریف ما الدحیل قطر است اظهار داشت:‌ امیر قلعه نویی پر افتخارترین سرمربی لیگ ایران است. برای من باعث افتخار است که در این فصل در خدمت ایشان هستم. ایشان همیشه به من انرژی مثبتی منتقل می‌کنند. امسال کادرفنی پرتلاش و با دانش در اختیار داریم. من نیز باید تلاش کنم تا زحمات آنها را جبران کنم. اینکه می‌گویند هر بازی برای من بازی با الدحیل است تنها یک شوخی است. قلعه نویی بسیار مربی حرفه ای‌ است و میداند با بازیکن باید چه برخوردی داشته باشد. من هم امیدوارم که روند رو به رشد خود را ادامه بدهم.

وی در خصوص بازی با ذوب‌آهن گفت:‌ ذوب‌آهن تیم خوبی است. رحمان رضایی خودش یکی از مدافعان خوب فوتبال ایران بوده است که در سری آ ایتالیا نیز بازی کرده است. به همین دلیل تیمی منسجم در خط دفاعی ساخته است که به سختی گل می‌خورد. امیدوارم که  در این بازی که در اصفهان نیز برگزار می‌شود بتوانیم به موفقیت برسم و دست پر این شهر را ترک کنیم.

 او در خصوص این سوال که چطور شد که منشا امسال بعد چند فصل دوباره دارد می درخشد اظهار داشت: ‌من به هیچ عنوان دوست ندارم در خصوص گذشته صحبت کنم. هر تیم شرایط خودش را دارد و الان من گادوین منشا هستم بازیکن تیم گل گهر و تمام تلاش خود را به کار می‌برم تا این تیم موفق باشد چرا که موفقیت تیمی بالاتر از موفقیت فردی است. امیدوارم من هم بخشی از این موفقیت باشم.

آقای گل فعلی لیگ برتر با توجه به روند گلزنی خود در مورد اینکه آیا رکورد گلزنی در یک فصل را خواهد شکست، بیان کرد: به همین دلیل به هیچ عنوان دوست ندارم در خصوص رکوردشکنی صحبت کنم. تمام تمرکز من روی بازی است و بازی به بازی به همراه تیم پیش می‌روم. چه کسی از این اتفاق بدش می‌آید و من هم امیدوارم این اتفاق بیافتد چرا که هر مهاجمی دوست دارد گلزنی کند و آقای گل شود.

مهاجم سابق پرسپولیس در خصوص بازی این تیم در فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت:‌ شرایط متفاوت است، پرسپولیس نایب قهرمان آسیا شده است از نظر عشق و علاقه واقعاً دوست داشتم در بازی فینال مقابل اولسان حضور داشته باشم، هیچ فرقی هم برای من نمی‌کرد اگر پرسپولیس قهرمان می‌شد خوشحالی من کمتر از خوشحالی بازیکنان پرسپولیس نبود. دوست نداشتم در مورد شکست این تیم صحبت کنم الان نیز که این اتفاق رقم خورده است به اندازه تمامی بازیکنان این تیم ناراحت هستم. امیدوارم که پرسپولیس در سالیان آینده به قهرمانی در آسیا که استحقاقش را دارد برسد.

در پایان منشا در خصوص بازی دو هفته بعد آنها با استقلال و اینکه در صورت گلزنی شادی می‌کند یا نه هم گفت:‌ بعد از بازی با ذوب‌آهن با تیم خوب استقلال بازی داریم که تیم خوب و شایسته ای است. اما راجب این موضوع به هیچ وجه فکر نکردم که اگر گل بزنم چه شادی خواهم داشت. باید ببینم شرایط و احساسات در لحظه چگونه رقم خواهد می‌خورد و چه عکس العملی خواهم داشت. امیدوارم بازی خوب و جذاب از آب در بیاید و همه از دیدن این بازی لذت ببرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز