خبرگزاری کار ایران

برهانی: قول می‌دهم مشکلات استقلال برطرف می‌شود / حتی یک جلسه هم با بازیکنان کامل تمرین نکردیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۴۳۹۸

مربی تیم استقلال می‌گوید با بازگشت مصدومان، این تیم به عملکرد بهتری می‌رسد و سعی عده‌ای برای ایجاد حاشیه پیرامون این تیم بیهوده است.

آرش برهانی در گفتگو با ایلنا درباره شرایط آبی پوشان پیش از بازی هفته نهم گفت: دیدار دربی به تعویق افتاده و تمرینات را برای بازی با گل گهر سیرجان آغاز کرده‌ایم. بعد از بازی با ذوب آهن دو روز به بازیکنان استراحت دادیم تا با تمرکز بیشتر برای مسابقات پیش رو آماده شویم.

برهانی درباره غایبان استقلال و تاثیر این موضوع روی نتیجه گیری تیم گفت: امیدوارم که تمام بازیکنان سلامتی کامل را به دست بیاورند و در خدمت تیم باشند  تا در کنار هم هواداران را خوشحال کنیم. متأسفانه مصدومیت باعث شده تا ما برای حداقل یک جلسه تمرینی هم تمام بازیکنان را در کنار هم نداشته باشیم و تمرینات را منظم به صورت گروهی دنبال نکنیم. این مسأله تاثیر زیادی روی هماهنگی بچه‌ها دارد. وقتی شما تاکتیک را به صورت منظم نتوانید بین تیم امتحان کنید، مشخص است که در عمل هم نصفه و نیمه پاسخ می‌گیرید. مطمئنم که این شرایط را هم پشت سر می‌گذاریم و تمام بازیکنان به ما اضافه می‌شوند.

او درخصوص انتقادات از آبی پوشان و عملکرد کادرفنی توضیح داد: مطمئنا تیم در شرایط ایده‌آل نیست و این را حتی خودمان هم می‌دانیم اما دست از تلاش برنداشته‌ایم. سیل انتقادات باید به سمت مربیانی باشد که تلاشی برای برطرف کردن مشکلات ندارند که ما هیچ وقت اینگونه نبودیم و نخواهیم بود. به شخصه قول می‌دهم که شرایط استقلال بهتر می‌شود چون پتانسیل آن وجود دارد و تمام تلاش تیم و مجموعه باشگاه همین مسأله است اما با وجود اینکه جمع آوری امتیازات معقول بوده یکسری حرف‌ها از انصاف به دور است و برخی تمایل دارند برای تیم حاشیه درست کنند.

مربی استقلال با بیان اینکه برخی انتقادات غیرمنصفانه است، ادامه داد: مثلا الان ما دو یا سه امتیاز داشتیم برخی حرف‌ها را قبول می‌کردیم ولی الان یکسری هجمه‌ها با اینکه به صدر جدول نزدیک هستیم بازیکنان را تحت فشار گذاشته است. مطمئنا طرفداران واقعی ما پشت تیم هستند و گمراه نمی‌شوند چون فشارهای بیهوده روی تیم می‌تواند راندمان را پایین بیاورد اما ما در کنار هم هستیم تا برای سربلندی استقلال تلاش کنیم.

بازی گل گهر را چطور پیش بینی می‌کنید؟ برهانی در پاسخ به این سوال گفت: گل گهر با آقای قلعه نویی تیم قدرتمندی نشان داده و می‌بینید که گادوین منشا در خط حمله این تیم چه عملکردی داشته است. به هر حال برای استقلال تفاوتی ندارد چون ما در هر مسابقه برای برد در زمین حاضر می‌شویم. سه امتیاز این مسابقه مانند تمام بازی‌ها اهمیت دارد و برای ارائه یک نمایش بی نقص تمرینات را دنبال می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز