خبرگزاری کار ایران

تقدیر انجمن هواداران نفت آبادان از رئیس دانشکده پزشکی آبادان

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۴۳۲۰

بمناسبت میلاد حضرت زینب (س) و در آخرین روز از هفته گرامیداشت مقام پرستار اعضای انجمن هواداران تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با دعوت از دکتر شکراله سلمان زاده؛ رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان و رئیس اداره پرستاری در جمع هواداران به پاس سرآمد شدن این دانشکده طی سه سال متوالی در بین دانشکده های علوم پزشکی کشور و قدردانی از تلاش کارکنان این مجموعه بویژه پرستاران در مبارزه با ویروس کرونا تقدیر کردند.

به گزارش ایلنا، عباس سورانی سرپرست انجمن هواداران تیم صنعت نفت آبادان به نمایندگی از اعضای این انجمن ضمن تشکر حضور رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در جمع هواداران، از مدیریت شایسته و قابل قبول دکتر سلمان زاده و  تلاش شبانه روزی همکاران ایشان در بخش های مختلف حوزه سلامت بمنظور تأمین، حفظ و ارتقای سلامت مردم منطقه بویژه در یکسال گذشته در نبرد با بیماری کرونا قدردانی کرد.
دکتر سلمان زاده نیز ضمن قدردانی از حضور انجمن ها، گروه های جهادی و مردمی در کنار مجموعه بهداشت و درمان و حمایت از آنان در مبارزه با این ویروس منحوس تاکید داشت مردم عزیز خیلی به این شرایط کاهش ابتلا خوش بین نباشند و به رعایت دستورالعمل های بهداشتی ادامه دهند و از هواداران و اعضای این انجمن خواست تا همچون گذشته ضمن تداوم حمایت خود، بعنوان افراد تأثیرگذار و پیشکسوت در جامعه، همشهریان را به رعایت این شیوه نامه ها دعوت کنند.
وی همچنین بنا بر درخواست هواداران تیم صنعت نفت، قول مساعد داد تا از اعضای این انجمن آزمایش بیماری کرونا به صورت رایگان انجام شود.
در پایان این برنامه پرچم و پیراهن تیم صنعت نفت آبادان و هدایایی به رسم یادگاری از سوی هواداران به وی و رئیس اداره پرستاری به نمایندگی از جامعه پرستاری اهدا شد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز