خبرگزاری کار ایران

براتی: کمیته‌های انتخاباتی انتخابات را مدیریت می‌کنند/ برای هر دو حالت مجمع آنلاین و حضوری آماده هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۴۲۲۳

رییس کمیته تدوین و تطبیق مقررات فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به اساسنامه و مقررات انتخاباتی ، این کمیته های انتخاباتی هستند که فرآیند انتخابات و اجرای آن را مدیریت می کنند.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، احمدرضا براتی اظهار داشت: بر اساس نقشه راهی که به تصویب هیات رییسه فدراسیون و متعاقبا به تایید فیفا رسیده است ، انتخابات فدراسیون فوتبال جهت انتخاب رییس ، نواب رییس و سایر اعضای هیات رییسه در تاریخ 10 اسفند 1399 برگزار خواهد شد.

رییس کمیته تدوین و تطبیق مقررات در خصوص اینکه انتخابات به صورت حضوری برگزار می شود یا به صورت مجازی خواهد بود عنوان کرد: فدراسیون خود را برای هر دو حالت آماده خواهد کرد و این بستگی به شرایط روز انتخابات دارد.

وی در خصوص زمان بندی ثبت نام از نامزدها و ترتیبات مربوط به بررسی صلاحیت های آنها افزود:همه این موارد بر مبنای اساسنامه جدید و مقررات انتخاباتی در نقشه راه پیش بینی شده است و در موعد مقرر توسط دبیرخانه مجمع فدراسیون اطلاع رسانی می شود.

براتی در پاسخ به این سوال که مدیریت فرآیند انتخابات در اختیار کدام رکن فدراسیون است پاسخ داد: با توجه به اساسنامه و مقررات انتخاباتی، این کمیته های انتخاباتی هستند که فرآیند انتخابات و اجرای آن را مدیریت می کنند و تصمیم گیری در خصوص صلاحیت ها،اعلام نتایج بررسی صلاحیت ها و حتی اجرای فرآیند رای گیری و اعلام نتایج انتخابات همگی توسط این کمیته های مستقل خواهد بود که با رای مجمع عمومی در تاریخ 8 آذر 1399 انتخاب شده اند و در چهارچوب اساسنامه و مقررات انتخاباتی انجام وظیفه خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز