خبرگزاری کار ایران

خطیبی: شهرخودرو - آلومینیوم بازی زیبای هفته می‌شود / امیدوارم شهرخودرو بعد از بازی با ما به روزهای خوب برگردد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۴۲۱۷

سرمربی تیم آلومینیوم اراک درخصوص دیدار هفته هشتم لیگ برتر برابر شهرخودرو مشهد صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، رسول خطیبی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل شهرخودرو مشهد اظهار داشت: بازی شهرخودرو دو بازی گذشته را واگذار کرده اما بازی‌های آن‌ها را نگاه کردیم و با وجود اینکه باختند اما فوتبال زیبایی به نمایش می‌گذارند. تغییرات زیادی در ترکیب‌شان داشتند و امیدوارم که در بازی فردا بچه‌های ما با روحیه خوب و شرایطی که داریم یک بازی خوب انجام بدهیم. مطمئنا یکی از بازی‌های زیبای هفته می‌شود و امیدوارم اهدافی که برای این بازی داریم را پیاده کنیم. 

سرمربی آلومینیوم اراک درخصوص غایبان تیمش برای این بازی اظهار داشت:‌ ما دو بازیکن مصدوم داریم؛ آقای ربیع خواه و محمد ایرانپوریان. محروم نداریم.

خطیبی درباره تیم شهرخودرو گفت: تیم شهرخودرو، تیم مالک محوری است، آقای حمیداوی دوست خوبم و همبازی قدیمی ام آمده و شرایطی را برای پدیده فراهم کرده است که جای تشکر دارد. از او ممنونم که جیب خودش در فوتبال خرج می کند و ممنون اینگونه آدم ها باید در فوتبال باشیم. امیدوارم که در ادامه کار موفق باشند و مطمئنم که این تیم به روزهای خوبش برمی گردد. برای آقای حمیدوای، عوامل باشگاه و سیدمهدی رحمتی عزیز، دوست و همبازی قدیمی‌ام آرزوی موفقیت دارم.

او در پایان هم گفت: امیدوارم در بازی فردا پیروز شویم و یک نتیجه خوب کسب کنیم و بعد از بازی با ما این تیم به روزهای خوبش برگردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز