خبرگزاری کار ایران

مسعود شجاعی یکی از مربیان بزرگ فوتبال ایران خواهد شد؛

تیکدری: دوست دارم هر بازی برای تراکتور گلزنی کنم/ قهرمانی برای ما در این فصل دور از دسترس نیست

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۳۸۴۳

وینگر تراکتور در مورد برتری مقابل پیکان و گلزنی در این بازی و همچنین روند رو به رشد این تیم صحبت کرد.

مهدی تیکدری در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص برتری تراکتور مقابل پیکان اظهار داشت: ما در این بازی محکوم به پیروزی و کسب هر 3 امتیاز بودیم و با توجه به نتایج چند هفته ابتدایی فصل نیاز داشتیم که چند بازی پیروز شویم و امتیاز جمع کنیم. پیکان هم تیم خوب و قدرتمندی است و این را به خوبی در دیدارهای قبلی خودش نشان داده و بردن این تیم اصلاً کار راحتی نبود ولی ما به خوبی آنها را آنالیز کردیم و توانستیم از همان راه‌هایی که تمرین کرده بودیم به گل برسیم و پیروز شویم.

وی در مورد گلی که خودش در این دیدار به ثمر رساند گفت: خیلی خوشحالم که برای تراکتور توانستم گلزنی کنم و این اتفاق شیرین‌ترین اتفاقی است که دوست دارم بارها و بارها در طول فصل برایم تکرار شود و با تمام وجود دلم می‌خواهد گل‌های زیادی برای تراکتور به ثمر برسانم ولی با این وجود بردن تیم و کسب 3 امتیاز لذتش از گلزنی من بیشتر است. در مورد گلی هم که زدم باید بگویم زحمت بچه ها بود که به نتیجه رسید و همانطور که گفتم روی یک حرکت تمرین شده این اتفاق افتاد. ما می‌دانستیم زدن گل اول به پیکان خیلی سخت و مهم است چون آنها بازی فشرده‌ای انجام می‌دهند و به شدت پرس می‌کنند و اگر زدن گل اول طول بکشد ممکن است در ادامه به مشکل بخوریم ولی اگر زود به گل برسیم لایه‌های دفاعی آنها باز می‌شود و می‌شود گل‌های بعدی را هم به ثمر رساند.و

وینگر تراکتور در مورد انتقالش به پست وینگر هم توضیح داد: من از فصل قبل که به تراکتور آمدم در همه پستی برای تیم بازی کردم و هرجا تیم نیاز داشته در خدمت تیم بودم. چون تعداد بازی‌های زیادی دفاع راست بازی کردم همه فکر می‌کردند پست اصلی من است ولی پست اصلی من همین وینگر است که اخیرا در تراکتور هم بازی می‌کنم چون چند سال قبل از تراکتور در مس هم وینگر بودم و الان به پست اصلی خودم برگشتم. من هرجا تیم نیاز داشته باشد و کادرفنی صلاح بداند بازی می‌کنم ولی اتفاقاً خودم در پست وینگر راحت تر هستم و خوشحالم که در این پست فرصت بازی به من می‌رسد.

تیکدری در مورد کار با مسعود شجاعی هم گفت: آقا مسعود واقعاً فوق العاده است و این را از این جهت که کاپیتان و سرمربی موقت تیم است نمی‌گویم. می‌توانید از سایر بازیکنان هم سوال کنید ایشان به دلیل حضور در تیم خیلی با بچه ها رفیق و صمیمی است و در کنار آن هوش خیلی زیادی دارد که باعث می‌شود در کارش موفق باشد. با مربیان بزرگی کار کرده و تجربه بالایی هم دارد و فکر می‌کنم در آینده یکی از مربیان بزرگ فوتبال ایران خواهد شد.

وی در مورد دو برتری پیاپی تراکتور هم توضیح داد: همانطور که گفتم در چند هفته ابتدایی لیگ نتایج مناسبی نگرفتیم و دلیلش هم این بود که تیم ما دیر بسته شد و تمرینات را دیرتر از بقیه رقبا شروع کردیم و می‌دانستیم در ادامه بهتر خواهیم شد ولی نیاز داشتیم چند بازی پیروز شویم و امتیازات خوبی جمع کنیم و خوشحالم که 6 امتیاز اخیر را کسب کردیم و حالا توانستیم به صدر جدول نزدیک شویم و حتم دارم با ادامه این روند صدرنشینی و قهرمانی برای تراکتور دور از دسترس نخواهد بود.

وینگر تراکتور در مورد اینکه انتقادات زیادی به گلزنی تراکتور صورت می‌گرفت ولی در بازی با پیکان این فشارها برداشته شد، خاطرنشان کرد: بله این هم از مواردی بود که به خاطرش تحت فشار بودیم ولی این را باید در نظر گرفت که اولا در ابتدای فصل هستیم و تیم هنوز سر و شکل پیدا نکرده و ثانیاً تیم‌ها مقابل تراکتور تدافعی بازی می‌کنند و گلزنی به آنها سخت است و اینکه مهم سه امتیاز بازی است و حتی پیروزی یک بر صفر هم 3 امتیاز به همراه دارد ولی خب ما تراکتور هستیم و همیشه انتظار از ما بالاست و هواداران خوبمان انتظار دارند هر بازی 2-3 و 4 گل بزنیم و خوشحالم در بازی با پیکان این اتفاق افتاد و امیدوارم از این به بعد در استفاده از موقعیت‌هایمان مثل بازی با پیکان خوب عمل کنیم.

تیکدری در مورد بازی با صنعت نفت هم گفت: بازی خیلی سختی داریم. صنعت نفت مقابل تیم‌هایی مثل استقلال و گل گهر نشان داد چه تیم با کیفیتی است و خطرناک ظاهر می‌شود و ما هم اگر از این موضوع غافل شویم ممکن است تنبیه شویم و باید هوشیارانه عمل کنیم و به امید خدا برویم برای سومین برد پیاپی و نزدیتر شدن به صدر جدول که جایگاه واقعی تراکتور است.

وی در پایان عنوان کرد: جا دارد از هواداران خوبمان تشکر کنم که با وجود اینکه در ورزشگاه ها نمی‌توانند به کمک ما بیایند ولی همیشه حمایتشان پشت ما بوده و به ما روحیه و انرژی داده است و امیدوارم به زودی بتوانیم پیروزی های تراکتور را در ورزشگاه یادگار امام (ره) در کنار هم جشن بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز