خبرگزاری کار ایران

منصوریان: اخراجم از تراکتور بی احترامی به فوتبال ایران بود/ مالک تراکتور فکر می‌کند چون پول دارد هر کاری می‌تواند انجام دهد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۳۸۰۶

سرمربی برکنار شده تراکتور صحبت‌های جالبی در مورد دوران همکاری با این باشگاه مطرح کرد.

به گزارش ایلنا، علیرضا منصوریان در گفت و گو با برنامه فوتبال برتر در خصوص کری خوانی بین پیشکوستان سرخابی اظهار داشت: خود را فرزند مکتب استقلال می دانم و به نظر من کری خوانی کار درستی نیست. ما با پرسپولیسی ها فقط در زمین رقیب هستیم. کری خوانی ها را باید به هواداران بسپاریم.

وی در خصوص دلایل شکست پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا افزود: این باخت دو دلیل عمده داشت. یک اینکه بازیکنان ما با سیستم کمک داور ویدئویی آشنا نیستند و دلیل دیگر این بود که ما حریف پرسپولیس را خیلی بزرگ نشان دادیم و به قوی بودن آنها دامن زدیم.

پیشکسوت استقلال، ادامه داد: جوی درست می شود که اگر باختیم بهانه داشته باشیم. تیم اولسان از تیم های النصر و السد قوی تر نبود. اگر پرسپولیس برنده به رختکن می رفت به طور قطع در نیمه دوم بازی شکل دیگری داشت. 

منصوریان خاطرنشان کرد: خواهش من از همه هواداران استقلال و پرسپولیس این است که «مهدی شیری» و «احمد نوراللهی» را تخریب نکنند چرا که آن ها بازیکنان بسیار خوبی هستند و اشتباه پیش می آید.

وی در مورد تراکتور و جریان اخراج او از این تیم، گفت: به دعوت مالک تراکتور به این باشگاه دعوت شدم و می دانستم که آنها با مربیان دیگر هم صحبت کردند. دلیل رفتن من به تراکتور حضور آنها در لیگ قهرمانان آسیا بود. پیش خودم فکر کردم که این باشگاه خصوصی است و مشکل مالی ندارد و هر بازیکنی که بخواهم می گیرند.   

سرمربی سابق تراکتور ادامه داد: دو مورد من را خیلی اذیت کرد. اول اینکه مدیر تیم بعد از اخراجم به من گفت که یادت هست به تو گفتم که بیا باهم از تیم برویم. او به من گفت که مالک تیم ۱۰ روز قبل از شروع لیگ گفته که آب من با منصوریان در یک جوب نمی رود . من او را نمی خواهم. من هم به مدیر تیم گفتم که اشتباه کردید که زودتر به من نگفتید. در این اتفاق به من بی احترامی نشد بلکه به فوتبال بی احترامی شد. 

منصوریان عنوان کرد: مالک تراکتور چون پول دارد به راحتی سرمربی را از تیم بر می دارد. هوشنگ نصیرزاده بعد از بازی با سپاهان به من اعلام کرد که مالک تیم از من راضی نیست و گفته که باید سه بازی آینده را پیروز شوی. من هم گفتم که مالک تیم مگر چه کاشته که می خواهد به این شکل برداشت کند. اول بیا طلب بازیکنان و کادرفنی را بده بعد برد بخواه. من به نصیرزاده گفتم که به مالک باشگاه بگوید با او تماس می گیرم و در مورد این موضوع صحبت خواهیم کرد اما آنها به من گفتند که مالک قصدش تغییر سرمربی است. من هم گفتم اجازه این کار را نمی دهم و باید با مالک باشگاه صحبت کنم.  

سرمربی سابق تراکتور گفت: من با باجناقم قرار بود به تهران برگردیم که او در میانه راه به من گفت که قید تراکتور را بزن و از این تیم برو. من چون خبر ها را نمی خوانم نمی دانستم چه شده است اما تهران که رسیدیم، باجناقم به من گفت که تو را برداشتند و دیگر سرمربی تراکتور نیستی. من در آن لحظه خیلی ناراحت شدم. اینکه مالک چون پول دارد به راحتی مربی را برمی دارد اتفاق جالبی نیست. 

سرمربی اسبق تیم فوتبال استقلال در خصوص وضعیت این تیم با سرمربیگری «محمود فکری» اظهار داشت: او مانند من از جنس استقلال است. باید به او اجازه دهند کارش را کند. اعتراض هیچ چیزی را درست نمی کند. به نظر من کادرفنی استقلال و کسانی که در کنار فکری هستند نباید به فکر سرمربیگری باشند و باید به او در این راه کمک کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز