خبرگزاری کار ایران

توقع بی جا از کادرفنی نداشته باشیم

برومند: بهتر است از هفته هشتم به بعد درباره عملکرد کادرفنی نظر بدهیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۳۷۹۳

پیشکسوت استقلال می گوید محمود فکری نتوانسته تاکتیک مدنظرش را در زمین پیاده کند.

 به گزارش ایلنا، پرویز برومندپیشکسوت استقلال تهران می‌گوید با توجه به مصدومیت‌ها و عدم یکپارچگی تیم، محمود فکری نتوانسته تاکتیک مدنظرش را در زمین پیاده کند. 

شرایط استقلال را چطور می‌بینید؟

استقلال کمی از نظر سازماندهی به‌هم ریخته است. فکری فوق‌العاده کار خوبی انجام می‌دهد که به بازیکنان جوان فرصت می‌دهد اما نتایج کار ایده‌آلش را تکمیل نمی‌کند. چرا تغییرات در تیم زیاد است، مثل زمان ما که هر فصل بازیکنان زیادی تغییر می کردند. در گذشته تا هفته هفتم هشتم نتایج خوب نبود و به یکباره خوب می‌شدیم. استقلال در بازی اول پنجره نقل و انتقالاتش بسته بود و با همان بازیکنان فصل گذشته به میدان رفت و با دو گل برنده شد. بازیکنان جدید هنوز با تیم هماهنگ نشدند و به همین دلیل است که نتایج دلخواه حاصل نمی‌شود.

آیا استقلال بدون برنامه‌ است؟

به نظرم تیم استقلال برنامه دارد ولی شاید بعضی اوقات برنامه‌ها به بن بست می‌خورد و پلن‌های بعدی را شاید امتحان می‌کنند یا نه. شاید پلن‌های بعدی برای هواداران جذاب نیست یا اینکه تیم حریف مانع از اجرای تاکتیک‌ها می‌شود. این هم می‌شود که شاید فرصت کار کردن روی این پلن‌ها به اندازه کافی نبوده است. این نکته هم قابل توجه است که این دومین بازی بود که استقلال با سیستم جدید بازی می‌کرد.

نقش بازیکنان جدید را چه اندازه تاثیرگذار می‌دانید؟

بازیکنان جدید هنوز به هارمونی نرسیده‌اند و می‌بینیم که یک روز استقلال هجومی بازی می‌کند و می‌برد، یک روز هم تدافعی بازی کرده و نتیجه نمی‌گیرد. بنابراین، نیاید توقع بی‌جا از کادرفنی داشت و بهتر است از هفته هشتم به بعد درباره عملکرد کادرفنی نظر داد. مصدومان هم تاثیرگذار بوده‌اند. تعداد بالای مصدومان چند عامل اصلی دارد که یکی از آنها نابسامانی‌های ایجاد شده، بود. الان استقلال محمد نادری، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی، عارف غلامی و سیاوش یزدانی را ندارید و حتی وریا را هم نصف و نیمه دارید که چند بازیکن از همین مصدومان یک خط دفاع را تشکیل می‌دهند. این عوامل روی شکل، روند و تاکتیک تیم تاثیرگذار است. 

تغییر سیستم در استقلال را چطور دیدید؟

استقلال اول فصل با سیستم ۲-۴-۴ خطی شروع کرد اما برابر شهرخودرو و ذوب آهن سیستم ۳-۴-۴ را پیاده کرده است. سیستم‌ها یکسری عدد هستند و ما باید در زمین و بازی بتوانیم آن تفکرات تاکتیکی که مناسب باشگاه استقلال یا بازی برابر یک تیم مثلاً میانه جدولی است را ارایه بدهیم. شاید هواداران استقلال انتظار داشته باشند که تیم یک بازی کاملا مالکانه روی زمین انجام بدهند و به عمق دفاع حریف دست پیدا کنند، کاری که فصل گذشته به خوبی انجام می‌شد، که بدین شکل برنده باشند اما یک زمانی شاید چنین چیزی اتفاق نیفتد. استقلال تا به امروز در لیگ بیستم این مدل بازی را اجرا نکرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز