خبرگزاری کار ایران

گلایه از وضعیت معیشتی برخی از پیشکسوتان ورزش

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۳۷۵۶

پیشکسوت باشگاه استقلال تهران از وضعیت معیشتی برخی از پیشکسوتان ورزش گلایه کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی کشاورز در مراسم دومین جایزه حجازی که دوشنبه شنب با تماشاگران آنلاین برگزار شد، گفت: این دست مراسم‌ها بسیار خوب است و افسوس که امسال  این برنامه مصادف شد با شیوع ویروس کرونا وگرنه امروز قرار بود همگی به صورت حضوری در این مراسم بزرگ شرکت کنند. 

او برگزاری جایزه حجازی را پربار و موثر برشمرد و گفت: این مراسم‌ها باعث می‌شود تا اسطوره‌های ورزشی بیشتر در یادها بمانند. ناصر حجازی ورای رنگ‌ها یک اسطوره محبوب و ورزشی بود. 

او ادامه داد: هر روز با خودم می‌گویم ای کاش تا زمانی که پیشکسوت‌ها زنده هستند از آن‌ها تجلیل شود، متاسفانه پیشکسوتان یک دست نیستند، باید همراه یکدیگر باشیم تا یک تکانی به این وضع بدهیم. متاسفانه برخی از پیکشسوتان در سطح معیشتی بسیار پایینی قرار دارند حتی کسانی که روزگاری لژیونر بوده اند.

وی در رابطه با مدیرعامل جدید استقلال نیز گفت: در حال حاضر شاهد هستیم جناب مددی کارشان را انجام می‌دهند اما نباید فراموش کرد بیشتر کارها روی دوش هیات مدیره است، خداروشکر اعضای هیات مدیره از آقای نظری گزفته تا اقایان خلیل زاده و عبدیان بسیار زیاد همراه باشگاه هستند. نباید فراموش کزد همواره هرکسی مدیر عامل شده است عده‌ای با و مخالف بوده‌اند و این موصوع که کسی با انتخاب مدیرعامل جدید مخالف بوده باشد امری عادیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز