خبرگزاری کار ایران

مددی: با اسماعیلی و خلیل زاده اختلاف ندارم/هواداران صبور باشند

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۳۷۵۵

مدیرعامل استقلال گفت: خواهشم از هواداران عزیز و فهیم این است که صبور باشند ان شاالله شرایط خوب می‌شود. به نظرم بحث‌های فنی را از سرمربی عزیز بپرسید. فکری بهترین فرد برای بحث فنی است

به گزارش ایلنا،  احمد مددی مدیرعامل استقلال در حاشیه مراسم بزرگداشت پیشکسوتان فقید سرخابی حاضر شد و  گفت: خیلی خوشحالم که در این مراسم بسیار خوب شرکت می کنم. ناصرخان حجازی بزرگ و منصورخان پورحیدری بزرگ واقعا اسطوره‌های تکرار نشدنی باشگاه استقلال هستند. ما هم باید منش، روش و رفتار خودمان را بر این دو عزیز و بزرگوار منطبق کنیم.

او درباره ویژگی ناصر حجازی گفت: بارزترین ویژگی ناصرحجازی این بود که مرد تکرار نشدنی بود و زیر بار حرف زور نمی‌رفت. بسیار در بیان نظراتش سخت بود و تاکید می‌کرد بر آنچه که درست و حق بود. از این جهت واقعا باید این منش ناصرخان حجازی عزیز مورد توجه قرار بگیرد و همه هواداران بزرگ و فیهم استقلال شماره یک بودن ناصرحجازی در این زمینه را باید واقعا نصب‌العین خودشان قرار بدهند.

 

مدیرعامل استقلال درباره تصاویر به جا مانده از شادروان حجازی عنوان داشت: بله، من خیلی از ویدئوهای ایشان را دیده‌ام. سیوهای بسیار به یادماندنی دارد. واکنش های او هنوز واقعا در ذهن هر هوادار استقلال نشسته است. او ناصرخان حجازی است. واقعا هنوز در تعجبم که چطور دروازه‌بان شماره دو آسیا شد. شاید نفوذ سعودی‌ها در آسیا باعث شد بعد از محمدالدعایه دروازه‌بان دوم باشد ولی از نظر من و همه هواداران استقلال او همیشه شماره یک ایران و آسیا است.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص نشست هیات مدیره باشگاه عنوان کرد: جلسه خیلی خوبی بود. در مورد مسائل مختلف باشگاه بحث و بررسی صورت گرفت. تصمیمات خیلی خوبی هم اتخاذ شد.

مددی در خصوص کسب مجوز حرفه ای استقلال تاکید کرد: واقعا تلاش چندین ماهه برای کسب مجوز حرفه‌ای انجام شد. امروز هم آنچه که در رسانه‌ها منتشر شد موضوع مجوز حرفه‌ای بود. ما تمام اسناد و مدارک را فرستادیم و امیدواریم طی روزهای آینده با تایید همه اسناد مجوز حرفه‌ای به صورت پایان یافته به ما اعلام شود.

او درباره عملکرد مدیرعامل استقلال مطابق نظرات هیات مدیره و امکان غیرقانونی بودن این مسئله عنوان کرد: ما طبق اساسنامه باشگاه حرکت می کنیم.

مددی در خصوص اینکه گفته می‌شود این اساسنامه خلاف قانون است، اظهار داشت: همانطور که عرض کردم طبق اساسنامه باشگاه استقلال کارم را انجام می‌دهم.

او درباره اختلاف با خلیل زاده و عدم امضای او زیر حکم مدیرعاملی اش تاکید کرد: کاملا نادرست است.

مدیر عامل استقلال در خصوص آخرین وضعیت فرشید اسماعیلی تصریح کرد: فردا جلسه انضباطی او در محل باشگاه برگزار می‌شود. اعضای کمیته انضباطی دفاعیات او را استماع و رای انضباطی را اعلام می کنند.

او درباره اختلاف شدید با فرشید اسماعیلی گفت: به هیچ عنوان. او مثل پسر من است. رفتار انضباطی از خودش بروز داده و در هر خانواده‌ای هر رفتار انضباطی باید بررسی شود.

وی در پایان درباره آینده استقلال و نتایج ضعیفش اعلام داشت: خواهشم از هواداران عزیز و فهیم این است که صبور باشند ان شاالله شرایط خوب می‌شود. به نظرم بحث‌های فنی را از سرمربی عزیز بپرسید. فکری بهترین فرد برای بحث فنی است ولی نتایج استقلال تا این لحظه خوب بوده، هواداران هم مقداری صبوری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز