خبرگزاری کار ایران

فکری: اسماعیلی به کمیته انضباطی رفت / بعد از گل گهر به دربی فکر می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۳۷۴۶

سرمربی تیم استقلال تهران درباره آخرین وضعیت تیمش صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، محمود فکری در حاشیه مراسم بزرگداشت مرحوم ناصر حجازی، منصوب پورحیدری و جعفر کاشانی بیان داشت: از بانیان این برنامه تشکر می‌کنیم که از اسطوره‌های باشگاه استقلال یاد می کنند و یادبود و مراسمی را می‌گیرند که بتوانیم مجددا از این بزرگان یادی کنیم. ناصر حجازی یکی از اسطوره‌های بزرگ تاریخ باشگاه استقلال است. شخصیت، نظم و انضباطش در زندگی و فوتبال درس خیلی خوبی برای همه جوانان و شاگردانش بوده و ان شاالله بتوانیم راه او را ادامه بدهیم. امیدوارم مراسماتی که گرفته می‌شود باعث شادی روح او شود.

سرمربی استقلال در مورد وضعیت فرشید اسماعیلی که در اختیار کمیته انضباطی قرار گرفته، گفت: امروز جلسه داشته و باید ببینیم چه کار کرده‌اند. 

او در پاسخ به اینکه آیا اسماعیلی به کمیته انضباطی رفته یا خیر، گفت: نمی‌دانم. امروز با باشگاه جلسه داشته است.

سرمربی استقلال همچنین درباره شرایط تیمش گفت: کارمان را بعد از بازی با ذوب‌آهن از امروز شروع کردیم. 9روز تا بازی گل گهر فرصت داریم. ان‌شاالله خودمان را آماده آن بازی می‌کنیم. بعد از بازی هم در مورد دربی فکر می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز