خبرگزاری کار ایران

تاجیکستان یکی از قدرت های برتر نوجوانان آسیا است

عبدی: نباید هیچ چیزی مانع از موفقیت ما در مسیر جام جهانی شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۳۵۸۵

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران با اظهار رضایت از برگزاری اردوی این تیم در تاجیکستان و انجام دو مسابقه تدارکاتی اظهار امیدواری کرد از این فرصت به بهترین شکل برای آماده سازی تیم استفاده شود.

به گزارش ایلنا، حسین عبدی با بیان این موضوع اظهار داشت: ما پس از ورود به تاجیکستان در هتل اطلس مستقر شدیم و آماده نخستین تمرین در اینجا می شویم. هدفمان این است که در بازی های دوستان به هماهنگی بیشتری دست یابیم. قبل از رسیدن به مسابقات مرحله نهایی باید بازی های زیادی را انجام بدهیم و علاقمند هستیم مشکلات تیم قبل از این بازی ها به خوبی دیده شود. با این وجود تلاش می کنیم در بازی های تدارکاتی هم برنده باشیم و به نتیجه مطلوب برسیم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان همچین اظهار داشت: باید به هدف اصلی خودمان فکر کنیم که صعود به جام جهانی است و نگذاریم هیچ چیزی مانع از رسیدن به این هدف شود. امیدوارم از همه ظرفیت ها و بازی های تدارکاتی همچنین تورنمنت های مناسب به خوبی استفاده کنیم. در خصوص تاجیکستان هم باید بگویم این تیم یکی از قدرت های برتر فوتبال آسیا در رده زیر 16 سال و نوجوانان است که امیدوارم در اینجا هم بازی های خوبی مقابل این تیم برگزار کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز