خبرگزاری کار ایران

کرونا، دومین جایزه حجازی را آنلاین کرد / بزرگداشت پورحیدری و کاشانی

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۳۴۸۶

دومین جایزه ناصر حجازی عصر امروز به شکل آنلاین برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، دومین جایزه ناصر حجازی عصر امروز به شکل آنلاین برگزار می‌شود.

حجت نظری، بنیانگذار جایزه حجازی در این‌باره گفت: جایزه حجازی، با نام یک اسطوره ورزشی گره خورده است، اما الزاما یک جایزه ورزشی صرف نیست، بلکه برای پاسداشت اخلاق و انسانیت در جامعه بوده و به افرادی تعلق می‌گیرد که همچون مرحوم حجازی دارای روحیه مردم‌داری و دفاع از حق و اخلاق باشند.

وی با بیان اینکه سال گذشته اولین مرحله از این جایزه برگزار شد، گفت: پارسال از خانواده مرحوم ناصر حجازی تقدیر شده و عادل فردوسی پور به عنوان برگزیده جایزه ویژه انتخاب شد وجوایز بخش‌های خبر، عکس، هنر و ورزش نیز به ترتیب به خانواده مرحوم مهدی شادمانی، جعفر تبریزی، میررفیعی و وریا غفوری اهدا شد.

نظری ادامه داد: امسال دومین مراسم با بزرگداشت تو پیشکسوت دیگر یعنی زنده یاد منصور پورحیدری و جعفرکاشانی برگزار خواهد شد و برگزیدگان نیز در پایان مراسم معرفی خواهند شد. همچنین خانواده ناصر حجازی و تعدادی پیشکسوتان و ... حضور دارند. اما متاسفانه به دلیل شرایط کرونا امکان حضور دیگر مهمانان و مردم عزیز در این مراسم میسر نشد و از این رو این مراسم از ساعت 20 امشب ( دوشنبه اول دی ماه) به شکل آنلاین و با پخش از بستر تیوا، آیو و چند حساب اینستاگرام از جمله اینستاگرام جایزه حجازی به آدرس @hejazi_awards برگزار خواهد شد.

عضو هیئت مدیره استقلال همچنین ابراز امیدواری کرد که با پایان اپیدمی کرونا مراحل آتی جایزه حجازی نیز همچون مرحله اول با حضور صدها نفر از مردم و پیشکسوتان ورزشی، ورزشکاران و هنرمندان برگزار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز