خبرگزاری کار ایران

خسروی: فکری نام کارشناسانی که پول می‌گیرند را بگوید / ۲۵ سال است از صداوسیما پولی دریافت نمی‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۳۳۳۸

علی خسروی، کارشناس داوری فوتبال درباره صحبت‌های محمود فکری پس از بازی با ذوب آهن اصفهان توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، بازی هفته هفتم لیگ برتر فوتبال بین تیم‌های استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان با تساوی بدون گل به پایان رسید و صحبت‌های محمود فکری پس از این مسابقه جالب توجه بود.

فکری که تیمش علیرغم صدرنشینی در لیگ برتر هم با انتقادات از سوی برخی هوادارانش رو به رو بود، با تساوی در بازی خارج از خانه موفق نشد به روند صدرنشینی ادامه بدهد و پایین‌تر از گل گهر در جایگاه دوم جای گرفت.

تساوی استقلال مقابل تیم تحت هدایت رحمان رضایی در حالی رقم خورد که صحنه مشکوک برخورد عبدالله حسینی، مدافع ذوب با امیر ارسلان مطهری از سوی منصوریان، داور مسابقه با کارت زرد جریمه شد اما بازیکنان و نیمکت استقلال معترض بودند این بازیکن باید با کارت قرمز مستقیم اخراج شود.

فکری در نشست خبری پس از این بازی در اعتراض به نحوه داوری مسابقه و همینطور اشتباهاتی که طی فصل اخیر متوجه تیمش شده، پیش از آنکه از وزیر ورزش درخواست کند تا در این مسائل ورود کند مدعی شد که برخی کارشناسان فوتبالی به نوعی مغرضانه نظر می‌دهند.

فکری گفته بود:« بعضی کارشناسان، با تیم‌ها قرارداد دارند و مشاورشان هستند و زمانی که داوری را کارشناسی می‌کنند، یک مساله اشتباه را کارشناسی می‌کنند و به مردم ارائه می‌دهند. کسی که از فوتبال هیچ چیزی هم حالیش نباشد هم می‌داند که آن‌ها در خصوص برخی صحنه‌ها اشتباه می‌کنند.»

صحبت‌های فکری که به صورت مشخص اعلام نکرد دقیقا چه کارشناسانی صحنه های داوری را به اشتباه بررسی می‌کنند دلیل شد تا برای پرسش و پاسخ در این رابطه به سراغ علی خسروی یکی از کارشناسان مطرح داوری برویم که اغلب شاهد حضور آن در برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی هستیم.

علی خسروی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: صدا و سیما که به ما پول نمی‌دهد، شاید تیم‌ها پول بدهند(باخنده.) واقعا من جایی را سراغ ندارم که به کارشناس داوری پول بدهند. نه دیده‌ام و نه شنیده‌ام که کسی از این طریق پول بگیرد. مثلاً یک باشگاه چرا باید پول بدهد؟ که به نفعش کارشناسی کنیم؟ یک بار. دو بار. واقعا امکان دارد یک صحنه که واضح است را من اشتباهی به نفع تیم دیگری بگویم؟ کار من فنی است.

او ادامه داد: آقای فکری پس از نتیجه بازی و اتفاقاتی که طی هفته‌های اخیر رخ داده کمی احساسی نظر دادند. بله در صورتی حق با ایشان است که کارشناس داوری سرپرست باشگاه یا عضو هیات مدیره یک باشگاه باشد، در غیر این صورت کار ما فقط فنی است. واقعا بگویم که ۲۵ سال به عنوان کارشناس صدا و سیما فعالیت دارم، پولی دریافت نمی‌کنم. 

خسروی افزود: آقای فکری اگر شخص خاصی مدنظرشان است خیلی خوب است که نامش را بگویند تا رسانه‌ها و صدا و سیما از آنها استفاده نکنند. کار ما که واقعا پول ندارد، یک کار دلی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز