خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس باید برای پنجمین قهرمانی متوالی گام بردارد

درخشان: شیری نباید قربانی فینال آسیا شود؛ او شایسته توهین نیست

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۳۲۹۷

سرمربی اسبق تیم پرسپولیس تهران می‌گوید شاگردان یحیی گل محمدی پس از عدم دستیابی به فینال لیگ قهرمانان آسیا باید برای پنجمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر برنامه ریزی کنند.

حمید درخشان در گفتگو با ایلنا درخصوص شکست تیم پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازی بدی نبود و دو تیم پایاپای خوب بازی کردند. طبیعتاً اولسان هیوندای با پرسپولیس قابل مقایسه نبود و صعود بازیکنان تا به اینجا کار بسیار بزرگی بود.

او ادامه داد: اولسان با منابع مالی که در اختیار دارد بازیکنان خوبی جذب کرده بود که همان بازیکنان نامدار هم توانستند نتیجه بازی را برای آنها تغییر بدهند. در لحظات دشوار بازی تفاوت دو تیم روی این مسأله کاملا مشهود بود.

پرسپولیس بد بازی نکرد، درخشان با بیان این جمله افزود: بازی بدی را از بچه‌ها ندیدیم اما روی یک اشتباه فردی پنالتی دوم را به حریف کادو دادیم و همین موجب شد که نتوانیم به بازی برگردیم. پرسپولیس تلاش زیادی کرد اما فایده نداشت چون آنها به خوبی راه‌های نفوذ را بسته بودند. اشتباه شیری تیم را گرفتار کرد و طبیعی هم بود که خروج از آن در شرایط بازی فینال بسیار دشوار باشد.

سرمربی سابق پرسپولیس درخصوص عملکرد داوری و VAR در این مسابقه هم گفت: VAR بسیار تأثیرگذار بود و عملکرد داور در این مسابقه کاملا در شرایط حساس به این فناوری بستگی داشت. عملکرد داوری جای سوال نداشت و صحنه‌های مشکوک را هم با همین VAR چک می‌کرد تا دقیق عمل کند.

درخشان درخصوص انتقادات به مهدی شیری گفت: نباید اینطور باشد. شیری خوب بازی کرد و باید این را هم ببینیم که گل اول ما هم روی اشتباه مدافع حریف بود، پس اشتباه در یک بازی طبیعی است چون اگر همه کارشان را درست انجام بدهند کسی گل نمی‌زند. شیری نباید قربانی فینال آسیا شود. او خوب هم بازی کرده بود و شایسته توهین نیست. اشتباهش جبران ناپذیر بود اما نباید به او توهین شود.

حمید درخشان درخصوص آینده پرسپولیس پس از فینال آسیا بیان کرد: این راه ادامه دارد و ما تیم بسیار خوبی داریم. بچه‌ها نباید به چیزی فکر کنند چون این بازی گذشته است و هر کاری کنیم دیگر چیزی تغییر نمی‌کند. پرسپولیس باید برای پنجمین قهرمانی متوالی لیگ گام بردارد و کلی برنامه وجود دارد که باید با یحیی گل محمدی انجام بدهند. این فقط یک مسابقه بوده و همه می‌دانند که پایان فوتبال نیست پس می‌توانیم به آینده امیدوار باشیم که با جبران اشتباهات به نتایج عالی دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز