خبرگزاری کار ایران

بهادر عبدی در گفتگو با ایلنا:

برای خودشیرینی خود از شکست پرسپولیس دنبال فالوور هستند/ دوست دارم رقبای تیمم کسانی مثل نویدکیا، طالب‌لو و قربانی باشند/ افتخار می‌کنم اسطوره ما علی کریمی و کریم باقری هستند

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۳۰۸۰

بهادر عبدی گفت: برخی از پیشکسوت‌های تیم رقیب چند صباحی با شکست پرسپولیس خودشیرینی می کنند. آنها به دنبال این هستند با چند تا پست و استوری چند فالوور جذب کنند و بعد به اهداف دیگر خود برسند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، روز گذشته پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا در حالی که با نتیجه یک بر صفر از اولسان پیش بود با نتبجه 2 بر یک بازی را واگذار کرد تا دست سرخ پوشان از جام قهرمانی کوتاه بماند.

بهادرعبدی در خصوص این بازی به خبرنگار ما گفت: متاسفانه بازی آنگونه که با میل ما بود پیش نرفت. بعد از گلی که زدیم اگر می‌توانستیم با پیروزی به رختکن برویم شرایط طور دیگری برای ما رقم می‌خورد. با شروع نیمه دوم اولسان مجبور بود بالا بازی کند و این کار را برای بازیکنان ما در خط حمله راحت تر می‌کرد. متاسفانه به دلیل هیجان بالا بعد از گلزنی روی بی تجربگی خود یک پنالتی دادیم که تاثیر بسزایی در روند بازی داشت. به همین دلیل تیم حریف با روحیه بالایی به رختکن رفت. حتی اگر بازی با نتیجه صفر صفر در نیمه اول به پایان می‌رسید شرایط برای ما در نیمه دوم خیلی بهتر بود. متاسفانه در نیمه دوم هم از شوک پنالتی که داده بودیم خارج نشده بودیم که اشتباه دوم اتفاق افتاد و ما گل بعدی را دریافت کردیم. بعد از گل دوم بازی دست پرسپولیس بود. با تغییراتی که یحیی گل محمدی داد روی زمین و هوا موقعیت های ایجاد کردیم که می‌توانستیم گلزنی کنیم.

وی در ادامه افزود: متاسفانه داور خطای پنالتی صددرصد روی احمد نوراللهی را نگرفت. برای من سوال است که چی در ذهن داور گذشت که پنالتی اعلام کرد. و به نظر من اجحاف بزرگی در حق پرسپولیس شد.

هافبک سابق پرسپولیس اظهار داشت: خوشحال هستم هوادار تیم هستم که باعث می‌شود به او افتخار کنم و احساس غرور داشته باشم. در این 4 سال 3 بار در نیمه نهایی حضور داشتند و 2 بار نیز به فینال رسیدند. نه تنها در ایران بلکه در آسیا کار هر تیمی نیست. تیم های بزرگی مثل النصر، پاختاکور و السد هم نتوانستند به این موفقیت برسند. خیلی خوشحال هستم طرفدار تیمی هستم که ناکامی های این تیم موفقیت رقبایش است. تیم‌های که کیفیت لازم و استعداد لازم را ندارند و نمی‌توانند قهرمان شوند در نهایت هواداران آنها منتظر شکست پرسپولیس هستند تا بلکه شاد شوند.شما شک نکنید با این کیفیت فنی که پرسپولیس ارائه داده است برای پنجمین سال متوالی قهرمان ایران خواهد شد. بازهم برخی از تیم ها و هواداران آنها باید صبر کنند تا در آسیا نتیجه لازم را نگیرد تا جشن بگیرند و خوشحال باشند و همه باید به این موضوع عادت کنند. از لحاظ فنی هیچ تیمی در ایران حریف پرسپولیس نخواهد بود. به همین دلیل برخی از هم دوره های من که در تیم رقیب بودند مجبور هستند چند صباحی با شکست پرسپولیس خودشیرینی کنند. آنها به دنبال این هستند با چند تا پست و استوری چند فالوور جذب کنند و بعد به اهداف دیگر خود برسند. 
وی افزود: من بسیار خوشحال هستم که پرسپولیس پیشکسوت‌های همچون علی کریمی، علی دایی، کریم باقری و مهدی مهدوی کیا را دارد که خیلی از آنها آرزویشان این است که لباس تیم آنها را برتن کند. واقعا افتخار می‌کنم از کودکی طرفدار این تیم هستم. اکنون احساس غرور بیشتری میکنم، چرا که پیشکسوت‌های بزرگ تیم‌های رقیب حالا با شکست پرسپولیس شیر شدند و شادمان هستند. ما آنقدر بزرگ هستیم که ناکامی ما موفقیت رقیبان است.

بهادر عبدی در خصوص درگیری بین پیشکسوت‌های دو تیم در این روزها اظهار داشت: با تمام  وجودم امیدوار هستم فوتبال ایران از لحاظ اخلاقی حداقل به 15 یا 20 سال پیش بازگردد. فوتبالی که در آن احترام وجود داشت. دوست دارم پیشکسوت‌های تیم‌های رقیب کسانی مثل محرم نویدکیا، وحید طالب‌لو و پیروز قربانی باشند که اگر رقیب به پیروزی رسید به او تبریک بگویند و اگر عیب از تیم خودشان باشد آن را بیان کنند. امیدوارم فوتبال ما به جایی برسد که این افراد با دانش و اخلاق راس کار بیایند نه افرادی که به دنبال جنجال و دیده شدن هستند.متاسفانه برخی افراد چون در چشم نیستند با زیر پا گذاشتن اخلاق به دنبال شهرت و دیده شدن هستند و من از آن متنفرم و امیدوارم همه چیز دوباره باز گردد.

وی در پایان گفت: به همه بازیکنان پرتلاش و با شرف و با غیرت پرسپولیس خسته نباشید می‌گویم.  برای کادرفنی با دانش و بااخلاق تیم محبوبم در ادامه مسابقات لیگ برتر و همچنین فصل بعدی لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت میکنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز