خبرگزاری کار ایران

محمد نصرتی در گفتگو با ایلنا

یک اشتباه بچگانه جام را از پرسپولیس گرفت / نباید هواداران استقلال و پرسپولیس را با رئال مادرید و بارسلونا مقایسه کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۲۸۶۹

پیشکسوت پرسپولیس تهران درخصوص عملکرد سرخپوشان در بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا و اشتباه عجیب مهدی شیری صحبت کرد.

محمد نصرتی در گفتگو با ایلنا درخصوص شکست پرسپولیس مقابل اولسان هیوندای در فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: در همین ابتدا باید بگویم که چیزی از ارزش‌های پرسپولیس کم نشد همین‌‎که تا به این مرحله رسیده بودند خداقوت دارند. چیزی که باعث افسوس است، شکست بود. اولسان تیمی نبود که بگوییم مقتدرانه قهرمان شد. اگر پرسپولیس نفرات اصلی‌اش را در اختیار داشت و اشتباهات پیش نمی‌آمد و همینطور در ضربات آخر دقت بیشتری داشتیم می‌توانستیم قهرمان آسیا هم باشیم.

پیشکسوت پرسپولیس درباره برنامه‌های تیم اولسان برای قهرمانی بیان کرد: با تماشای بازی مشخص بود که آنها هم برنامه خاصی ندارند اما در بازی‌های حساس تیمی که محتاط‌تر بازی می‌کند باید مراقب باشد که اشتباه نکند. در مقابل اینکه اولسان تنها 15 دقیقه ابتدایی بازی برای گلزنی تلاش کرد، پرسپولیس هم نتوانست آنطور که باید عمل کند.

نصرتی درخصوص پنالتی دوم روی اشتباه مهدی شیری گفت: از نظر من آقای گل محمدی قبلا درست تصمیم گرفته بود، نمی‌خواهیم به مهدی شیری خرده بگیریم، بالاخره کیفیت بازیکنان همین است. اگر یادتان باشد در بازی‌های قبلی خیلی از آقای شیری استفاده نمی‌شد. از بازیکن دیگری در این پست استفاده می‌شد و چون با کمبود بازیکن مواجه بودیم به نظرم به اجبار از ایشان استفاده شد. ایشان تلاشش را کرد و از نظر عملکرد طی بازی خوب بود اما اشتباه بچگانه‌ای انجام داد. البته این فوتبال است و همه می‌توانند اشتباه کنند که حتی بازیکنان بزرگ هم در آن اشتباه دارند اما یک اشتباه بچگانه جام را از پرسپولیس گرفت.

پیشکسوت سرخپوشان درباره عملکرد داور و VAR در این بازی اظهار داشت: به نظرم داوری فوق العاده بود و عملکرد خوبی داشت. کمک داور ویدیویی هم وظیفه‌اش را انجام داد و مشکلی از این نظر وجود نداشت. دو پنالتی به درستی اعلام شد و اواخر بازی حتی به نظرم به نفع پرسپولیس هم کار کرد که می‌توانست این کار را انجام ندهد. 

نصرتی با اشاره به غیبت بازیکنان تاثیرگذار پرسپولیس افزود: سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس در این بازی حضور نداشتند. اولسان بازیکنان خارجی خوبی داشت در حالیکه ما فقط بشار رسن را به عنوان بازیکن خارجی در اختیار داشتیم. وحید امیری، احسان پهلوان و عیسی آل کثیر سه بازیکنی بودند که نبودشان مخصوصا امیریبه چشم آمد. از نظر من امید عالیشاه نتوانست عملکردی فوق العاده داشته باشد و راضی کننده نبود.

پیشکسوت پرسپولیس درباره ادامه راه یحیی گل محمدی در فصل جاری گفت: اصلا این شکست نباید مورد توجه باشد. پرسپولیس خیلی خوب کار کرد و بازی پایاپای بود. باید به بچه‌ها خسته نباشید گفت فقط حیف که این جام به راحتی از دست رفت. قطعا پرسپولیس می‌‎تواند در آینده با برنامه ریزی بهتر و رفع مشکلات به قهرمانی آسیا هم دست پیدا کند.

او در پایان با اشاره به اینکه گفته می‌‎شد بازی پرسپولیس در فینال آسیا یک بازی ملی است، بیان داشت: این بازی، بازی بین المللی بود و به مثابه یک مسابقه ملی باید به آن نگاه کرد. فارغ از کری خوانی‌های داخلی نباید یک بازی را این اندازه شلوغ کنند. دیده بودم که یک کارشناس می‌گفتند اگر رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا باشد بارسایی‌ها برای آن آرزوی موفقیت ندارند، درست است چون این فرهنگ در بین آنها جا افتاده است. هواداران استقلال و پرسپولیس مانند هواداران رئال مادرید و بارسلونا نیستند، نباید آنها را با یکدیگر مقایسه کرد. ما در حال حاضر نیاز داریم که از یکدیگر حمایت کنیم تا تیم ملی قوی و منسجم داشته باشیم و باشگاه‌های مطرحی داشته باشیم. باید این فرهنگ از طریق عوامل اصلی که می‌توانند مجری باشند پیگیری شود و کاری نیست که بتوان یک شبه آن را انجام داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز