خبرگزاری کار ایران

تیم منتخب هفته هفتم لیگ برتر: تراکتور بیشترین سهم را دارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۲۲۴۲

تراکتور در تیم منتخب هفته هفتم 3 بازیکن به عنوان نماینده دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر بیستم هم با انجام 7 دیدار در دو روز برگزار شد و تیم‌ها با نتایج مختلفی که برای خود رقم زدند جایگاهشان را در پایان این هفته از رقابت‌ها در جدول رده بندی مشخص کردند. مثل همیشه در این هفته از رقابت‌ها شاهد عملکرد خوب و درخشش برخی از این بازیکنان در ترکیب تیم‌های خود بودیم که به همین بهانه تیمی منتخب از بهترین نفرات این هفته از رقابت‌ها تشکیل دادیم.

(نکته: دیدار پرسپولیس - سپاهان در این هفته از رقابت ها لغو و به زمان دیگری موکول شد و به همین دلیل تیم منتخب این هفته از 7 دیدار تشکیل شده است.)

 

محمدرضا اخباری (تراکتور)

گلر تراکتور در این هفته از رقابت‌ها با وجود اینکه یک بار دروازه‌اش باز شد توانست چند واکنش خوب داشته باشد و یک ضربه پنالتی هم از حجت حقوردی گرفت تا اجازه ندهد اختلاف تیمش با پیکان در دقایق پایانی به یک گل برسد و یکی از مهره‌های موثر تیمش در برتری مقابل تیم تهرانی بود.

 

مدافع راست: محسن طرحانی (مس رفسنجان)

مدافع راست مس رفسنجان در دیدار این هفته مقابل نساجی علاوه بر عملکرد دفاعی خوبی که در سمت راست داشت و اجازه نفوذ به حریف نداد، در فاز هجومی هم مفید ظاهر شد و پاس تک گل تیمش در این دیدار را که منجر به برتری و کسب 3 امتیاز شد ارسال کرد.

 

مدافع میانی: بهروز نورزوی فرد (نفت مسجد سلیمان)

مدافع میانی نفت مسجد سلیمان در دیدار مقابل فولاد ایستادگی خوبی مقابل حملات بی امان این تیم اهوازی داشت و روی زمین و هوا کم اشتباه ظاهر شد و در برتری یک بر صفر تیمش و کلین شیتی که در این دیدار از تیمش به ثبت رسید موثر ظاهر شد.

 

مدافع میانی: عبدالله حسینی (ذوب آهن)

مدافع میانی ذوب آهن روز خوبی در دیدار مقابل استقلال داشت و برابر خط حمله آبی پوشان کم اشتباه ظاهر شد و توانست با کمک وحید محمدزاده و شهاب گردان برابر این تیم قدرتمند تهرانی یک کلین شیت ثبت کند. استقلال در این دیدار کمتر از هر بازی دیگری توانست موقعیت خطرناک ایجاد کند.

 

مدافع چپ: میلاد زکی‌پور (گل گهر)

در استقلال انتقادات زیادی از عملکرد او  صورت می‌گرفت ولی حالا در گل گهر و زیر نظر امیر قلعه‌نویی استعدادهایش شکوفا شده است و در هفته‌های اخیر از بازیکنان خوب تیمش بوده و در دیدار مقابل شهر خودرو هم عملکرد قابل قبولی از خودش به نمایش گذاشت و با یک پاس گل به منشا کار خوبش را تکمیل کرد.

 

هافبک دفاعی: نیما انتظاری (نفت مسجد سلیمان)

هافبک دفاعی نفت مسجد سلیمان در کنار روز خوبی که در دیدار امروزش مقابل فولاد داشت و به خوبی از پس وظایفش به عنوان یک هافبک تدافعی بر آمد، توانست یک گل زیبا هم به ثمر برساند و یک پیروزی و 3 امتیاز شیرین برای تیمش به ارمغان بیاورد.

 

هافبک دفاعی: مصطفی احمدی (آلومینیوم اراک)

هافبک دفاعی آلومینیوم بهترین بازیکن تیمش در دیدار مقابل صنعت نفت بود که منجر به پیروزی یک بر صفر تیمش و کسب هر 3 امتیاز مسابقه شد. او علاوه بر 5 پاس کلیدی که در طول 90 دقیقه بازی ارسال کرد، 4 تکل موفق و 6 پیروزی در نبردهای هوایی برای خودش به ثبت رساند تا برترین بازیکن تیمش باشد.

 

هافبک هجومی: اشکان دژاگه (تراکتور)

کاپیتان تراکتور که در روزهای مربیگری مسعود شجاعی در این تیم بازوبند را بر بازو می‌بندد و سرگروهی بازیکنان را بر عهده دارد این روزها یک ستاره در ترکیب تیمش است و با استفاده از تجربه بالایی که دارد به نتایج خوب تیمش در این هفته ها کمک می‌کند. دژاگه گل خیلی خوبی در بازی با پیکان به ثبت رساند تا در برد تیمش نقش پررنگی ایفا کند.

 

وینگر راست: مهدی تیکدری (تراکتور)

وینگر تراکتور که این فصل به یک خط جلوتر منتقل شده و دیگر به عنوان دفاع راست در ترکیب تیم حضور ندارد توانسته به خوبی کارهای هجومی تیمش را در سمت راست جلو ببرد و موقعیت های خوبی در دیدارهای اخیر ایجاد کرده که حاصلش زدن گل اول تیمش در دیدار مقابل پیکان بود و زمینه برتری تیمش را فراهم کرد.

 

وینگر چپ: میلاد جهانی (ذوب آهن)

در روزی که ذوب آهن توانست مقابل تیم قدرتمند استقلال یک تساوی با ارزش کسب کند، گاندو ها حتی فرصت کسب پیروزی هم داشتند و با وجود غیبت 7 بازیکن کلیدی توانستند از داشته‌هایشان به خوبی استفاده کرده و بازی پایاپایی با استقلال انجام دهند. میلاد جهانی در این بازی بهترین بازیکن تیمش بود و اگر بدشانسی او و سوپر واکنش رشید مظاهری نبود می‌توانست زننده تک گل پیروزی بخش تیمش در این دیدار باشد.

 

مهاجم: گادوین منشا (گل گهر)

این روزها حسابی روی اوج است و بهترین دوران فوتبالی که از او در ایران دیدیم مربوط به حضورش در همین فصل و در لباس گل گهر است. او با هتریک مقابل شهر خودرو شم بالای گل زنی خودش را بار دیگر به رخ تیم‌های لیگ برتری کشید و با اختلاف در صدر جدول گلزنان ایستاده است.

 

تیم منتخب هفته هفتم لیگ برتر: تراکتور بیشترین سهم را دارد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز