خبرگزاری کار ایران

اشتباهات داوری نبود این بازی گل داشت؛

اعتراض فکری: وزیر ورزش به داوری ورود کند!

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۲۱۸۱

سرمربی تیم استقلال تهران در نشست خبری پس از دیدار مقابل ذوب آهن اصفهان به نحوه عملکرد داوری طی هفته‌های اخیر اعتراض کرد و از وزیر ورزش و جوانان درخواست کرد تا به این روند ورود کند.

محمود فکری در نشست خبری پس از تساوی شاگردانش برابر ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: جا دارد خسته نباشید هم به تیم استقلال و بازیکنان تیم و همینطور تیم ذوب آهن. در مجموع بازی خیلی خوبی ارائه دادند و می‌توان گفت در هر نیمه بازی خوبی انجام شد و موقعیت‌های خوبی به وجود آمد. می‌شد این بازی گل داشته باشد و زیباتر هم باشد ولی هم شاید کم دقتی بازیکنان و هم اینکه یک مقدار متاسفانه نامهربانی‌ها در بحث داوری ادامه پیدا کرد.

او در گلایه به اشتباهات داوری اضافه کرد: متاسفانه یکسری کارشناسان هستند که این کارشناسان با تیم‌های مختلف هم قرارداد دارند و مشاور آنها هستند، وقتی این‌ها کارشناسی می‌کنند یعنی کسی که از فوتبال بی خبر هم باشد می‌فهمد که کارشناسان یک چیز دیگری را کارشناسی می‌کنند و خوراک به مردم می‌دهند و فکر می‌کنند که مردم چیزی نمی‎‌فهمند.

سرمربی استقلال اضافه کرد: خواهشی که از آقای وزیر دارم باید ورود کنند. ما حرف می‌زنیم و متاسفانه با ما لجبازی می‌کنند. نه می‌توانیم حرف بزنیم و نه می‌توانیم سکوت کنیم. الان چندین بازی است که می‌بینید پنالتی‌های مختلف برای ما گرفته نمی‌شود. در دقیقه 42 بازی ذوب آهن باید 10 نفره می‎‌شد، نمی‌گیرند و الان کارشناسان می‌گویند که اخطار درست بود. تیم حریف می‌توانست 10 نفره شود. در نیمه دوم بازی هم یک موقعیت مشکوک بود که مرادمند را بازیکن حریف گرفته بود. 

محمود فکری که اعتراض شدیدی به داوری داشت در ادامه بیان کرد: در صحنه‌های مختلف بوده که داور چهارم و داور خط می‌بینند و اشتباه را می‌گویند اما داور خطا نمی‌گیرد. همین اتفاق اگر برای ما بیفتد متاسفانه می‌بینیم که داور خیلی سریع نظرش را برمی‌گرداند و متاسفانه توپ را ضرر ما می‌گیرد. متاسفانه بازی خیلی قشنگی ارائه کردیم و موقعیت‌های خوبی هم به وجود آوردیم اما همین تزلزل داوری کار را خراب می‌کند. نیمکت و تیم ما را عصبانی می‌کنند و اینکه الان چندین بازی است از ما امتیاز گرفتند. دیدیم که بازیکن چهار دست و پا توپ را می‌زند اما داور می‌گوید که پنالتی نیست. یا صحنه‌های مختلف دیگر مثل نفت آبادان که بازیکن باید اخراج می‌شد اما می‌گویند اینطور نیستند. اصلا خطا نمی‌گیرند و اخطار نمی‌دهند. خدا پدر و مادر این داور را بیامرزد که خطا گرفته و اخطار داده. تا کِی؟ اگر حرف نزنیم می‌گویند چرا حرف نزدی؟

او با درخواست مجدد از وزیر ورزش گفت: اما حرف می‌زنیم هم اینطور با ما لج می‎‌کنند. آقا! درست کار کنید و درست تصمیم بگیرید. هر کدام از این تصمیمات شاید باعث شود یک سرمربی برکنار شود یا مدیرعامل برکنار شود یا حتی تیمی سقوط کند و یا قهرمانی را از دست بدهد. شما این را هم توجه بکنید که ما تحت فشار هستیم و می‌آییم صحبت می‎کنیم. اگر شما می‌خواهید که حرف نزنیم کارتان را درست انجام بدهید. تا کِی؟ بازی مقابل شهرخودرو از حریف جلو افتادیم اما بازی اصلا برگشت، اشتباهات داوری پشت سر هم. این بازی هم که این شکلی. بازی قبلی با نفت آبادان هم آن شکلی. ما چرا باید اینقدر شاکی باشیم؟ بازی نیمه دوم با شهر خودرو آمدم و تشکر کردم اما بازی را که نگاه کردم دیدم چه اندازه اشتباهات به ضرر ما بود. تا کِی ما نباید حرف نزنیم؟ بازی امروز اگر درست سوت می‌زدند گل هم داشت و می‌توانست قشنگ‌تر هم باشد. ولی متاسفانه تحت الشعاع ضعف داوری ما باید همه این‌ها را تحمل کنیم تا ببینیم خدا چه می‌خواهد. فقط واقعا از آقای وزیر خواهش دارم خودشان ورود کنند.

فکری در پایان هم بیان داشت: یک زمانی استقلال و پرسپولیس یعنی داوران به نفع‌‎شان سود می‌‎زدند اما حالا که به ما رسیده به ضرر ماست. من نمی‌دانم که چه خبر است. امیدوارم که این هم درست شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز