خبرگزاری کار ایران

رحمان رضایی: روی برد استقلال حساب ویژه‌ای باز کرده بودیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۲۱۷۸

سرمربی ذوبی ها معتقد است این تیم می توانست استقلال را شکست دهد.

به گزارش ایلنا، رحمان رضایی بعد از دیدار تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: با توجه به اینکه شرایط زمین لغزنده بود، بازی خیلی درگیرانه‌ای صورت گرفت. در نیمه اول خیلی خوب شروع کردیم و تا دقیقه 25 می‌توانستیم به برتری برسیم. استقلال تیم خوبی است و تعویضی های خوبی داشت ولی تیم ما درگیر کرونا بود و دیدید که 4 بازیکن زیر 23 سال در بازی امروز داشتیم.

وی افزود: 7-8 بازیکن ما تستشان مثبت است و آنهایی هم که برگشتند فقط یک هفته تمرین کردند. طبیعتا آنها از شرایط آرمانی دور بودند و خوشبختانه خوب بازی کردند هر چند شرایط ایده آل صد در صد نداشتند. ما روی برد این بازی حساب کرده بودیم و می توانستیم از شرایط استفاده کنیم. در نیمه دوم چون بازیکنان ما خوب تمرین نکرده بودند 15 دقیقه افت کردیم ولی باز هم به خود آمدیم و چند موقعیت و ضد حمله هم داشتیم اما در نهایت بازی به تساوی رسید.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در نشست خبری هم پاسخگوی خبرنگاران شد و در خصوص بازی گفت: بازی خوبی بود، ذوب‌آهن خیلی خوب جنگید و خیلی خوب کار کرد. در بازیسازی و حمله و دفاع خوب ظاهر شدیم ولی از موقعیت‌ها استفاده نکردیم. تیم ما تیم نصفه و نیمه‌ای بود چون هنوز 7 بازیکن تیم ما درگیر کرونا هستند. بازیکنانی که در زمین داشتیم همه جوان 20-21 ساله بودند و خدا را شکر عالی کار کردند.

وی تاکید کرد: یکسری از بازیکنان ما از شرایط ایده‌آل دور بودند، علی دشتی فقط یک هفته با ما تمرین کرده بود، دارکو هم مثل دشتی و محمدی مهر و سلطانی‌مهر هم همین شرایط را داشت. این بازیکن 2 بار تست کرونایش مثب بود و 20 روز در تمریبنات ما حضور نداشت. همه این مسائل نشان می دهد اگر تیم ما کامل بود صد در صد 3 امتیاز را می‌گرفتیم ولی من به بازیکنان تیمم خسته نباشید می‌گویم و وعده می‌دهم همه به این تیم امیدوار باشند.

سرمربی ذوب آهن تاکید کرد: با شرایط مصدومیت بازیکنانمان و غیبت قریشی همین که بازیکنانم خوب بازی می‌کنند به آینده این تیم خیلی امیدوار هستم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز