خبرگزاری کار ایران

کاپیتان تیم ملی جوانان: هدفی جز قهرمانی آسیا نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۲۱۳۱

کاپیتان تیم ملی جوانان گفت: هم قسم شده‌ایم تا قهرمانی رقابت‌های آسیا و صعود به جام جهانی را به دست نیاوردیم، دست از تلاش برنداریم.

عارف محمدعلی پور کاپیتان تیم ملی جوانان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درخصوص آخرین شرایط اردوی این تیم گفت: شرایط اردو خوبه و در اردوی اصفهان دو بازی دوستانه داشتیم با سپاهان و سپاهان نوین که بازی های خوبی برای تیم ما بود. اردوهای خوبی را در حال پشت سر گذاشتن هستیم و فردا به تهران برمیگردیم و اول دی ماه به تاجیکستان می‌رویم.

وی که با داوود مهابادی در فجرسپاسی نیز کار کرد، درخصوص کار کردن مجدد با مهابادی گفت: حاج داوود از بهترین مربی‌هایی است که تا الان افتخار شاگردی‌شان را داشتم و با علم و تجربه حاج داوود و کادرفنی به قهرمانی آسیا و صعود به جام جهانی فکر می‌کنیم.

کاپیتان تیم ملی جوانان درخصوص کیفیت بازی‌های دوستانه نیز گفت: بازی دوستانه‌های نسبتا خوبی داشتیم ولی مسلما بازی‌های بین المللی خیلی بیشتر می‌تواند کمک حال تیم ملی باشد و در ادامه راه تا بازی‌ها به ما کمک کند.

محمدعلی‌پور در خاتمه اظهار داشت: هدفی جز قهرمانی آسیا و صعود به جام جهانی نداریم و همه باهم هم قسم شدیم تا به این امر دست پیدا نکردیم از تلاش دست برنداریم. از مردم عزیز کشورم که این روزها در شرایط بد اقتصادی قرار دارند، می‌خواهم که برایمان دعا کنند تا بتوانیم به هدفی که داریم برسیم و برای دقایقی هم که شده بتوانیم دل مردم نجیب و شریف کشورمان را شاد کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز