خبرگزاری کار ایران

پیروانی: مخالفت فدراسیون قطر برای تمرین در الجنوب منصفانه نبود

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۲۱۱۳

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت:با وجود موافقت AFC فدراسیون فوتبال قطر برای برگزاری تمرین پرسپولیس در این زمین موافقت نکرد زیرا احتمال می‌داد زمین خراب شود.

به گزارش ایلنا، افشین پیروانی درباره برگزاری جلسه همانگی دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: مدیران تیم ها به صورت وبینار و ویدیوئی در این جلسه شرکت کردند. در روزهای قبل هم مسئولان AFC لباس تیم ها و دروازه بانی را بررسی کردند. تیم ما با لباس، شورت و جوراب قرمز به زمین می‌رود و دروازه‌بان مان هم یک دست مشکی می‌پوشد. تیم حریف هم یکدست آبی‌پوش است و دروازه‌بانش هم یک دست زرد می‌پوشد.

وی ادامه داد: درباره تعویض‌ها، نشستن نفرات ذخیره پشت نیمکت توضیح دادند و می‌توانیم پنج تعویض انجام بدهیم. اگر بازی به وقت اضافی برود تیم‌ها می‌توانند یک تعویض دیگر داشته باشند. در سه زمان می‌توانیم سه تعویض خود را انجام بدهیم. برخی قوانین را قبلا می‌دانستیم. تیم قهرمان که ان شالله ما باشیم پس از بازی در زمین می‌ماند و تیم بازنده هم به رختکن می‌رود.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: قوانین سفت و سخت است و از تیم قهرمان هرکسی بخواهد مدال و جام بگیرد باید ماسک داشته باشد. بهترین بازیکن، گلزن و دروازه بان جام را هم مشخص می‌کنند. در نهایت قوانین با درنظر گرفتن پروتکل‌ها انجام می‌شود. امیدوارم شادی مان را بین تیم و هواداران تقسیم کنیم.

پیروانی درباره حضور سرمربی تیم اولسان در بازی خاطره انگیز جام ملت‌های 1996 که با برتری شش بر دو به سود ایران به اتمام رسید، عنوان کرد:در آسانسور با وی بودم که این نکته را از طریق مترجم این مربی به وی گفتم. در بازی شش بر دو معروف سرمربی فعلی تیم اولسان یکی از گل های تیم ملی کره را به ثمر رساند اما توانستیم این تیم را ببریم. بچه‌ها به من می‌گویند از الان کری‌خوانی را شروع کردم اما حقایق را گفتم. به گذشته بازگشتیم و ان شالله همان جوری که آن روز خیلی خوشحال شدیم فردا هم اتفاق خوبی بیفتد و بتوانیم قهرمان شویم.

وی درباره آمادگی بازیکنان پرسپولیس برای بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا توضیح داد: خدا را شکر همه سرحال هستند و تا ساعاتی دیگر آخرین تست کرونا را پشت سر می‌گذارند. همه در سلامت کامل هستند. همه از کادرفنی، بازیکنان، مسئولان باشگاه پرسپولیس، کادر پزشکی، کادر تدارکات برای رسیدن تیم به این مرحله زحمت کشیدند. از همه مهم تر هواداران هستند که انرژی مثبتی فرستادند. میلیون ها ایرانی چشم انتظار هستند و من همین جا بار دیگر از کل اعضای مجموعه تشکر می‌کنم.کارمان خیلی سخت بوده اما باید بدانیم رسیدن به فینال آسیا هم راحت نبوده و ان شالله قدم آخر را هم محکم برداریم تا قهرمان آسیا شویم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره تمرین نکردن این تیم در زمین ورزشگاه الجنوب عنوان کرد: خیلی تلاش کردیم و نامه نگاری های زیادی انجام شد. حضوری هم تقاضا کردیم اما با وجود موافقت AFC فدراسیون فوتبال قطر برای برگزاری تمرین پرسپولیس در این زمین موافقت نکرد زیرا احتمال می‌داد زمین خراب شود. این برای کشوری که می‌خواهد جام جهانی را برگزاری کند، قابل قبول نیست. می خواستیم انصاف و عدالت رعایت شود زیرا اولسان در این ورزشگاه بازی کرده است.

پیروانی اضافه مکرد: به حالت اعتراضی در جلسه هماهنگی گفتم اگر بخواهیم از هتل حرکت کنیم فاصله اش تا زمین چه قدر است. حتی این را هم نمی دانستم. بازیکنان کسی به زمین نرفت اما 4-3 عضو تیم به ورزشگاه رفتند تا زمین را ببینند. منطق این بود ما یک جلسه تمرین داشته باشیم و در این قسمت از کار کم لطفی کردند. باید با تمام این تفاسیر تلاش کنیم و همیشه گفته ام اگر جان مان را هم بدهیم باید جام را بیاوریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز