خبرگزاری کار ایران

عبادزاده: بازی خوبی انجام ندادیم/ خوشه پتانسیل لیگ برتری شدن دارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۲۱۱۲

کاپیتان تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه گفت: اگر بازیکنان مصدوم ما برسند، ما مدعی صعود به لیگ برتر خواهیم بود.

امیرمحمد عبادزاده کاپیتان تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درخصوص بازی با گل ریحان البرز گفت: بازی خوبی انجام ندادیم هر چند که داور پنالتی تیم ما را دقیقه 15 بازی نگرفت. هرچی از بازی گذشت، تیم میزبان بهتر بازی می‌کرد. در نیمه دوم برخلاف روند بازی روی ضربه ایستگاهی گل را دریافت کردیم و در نهایت بازی را واگذار کردیم.

وی درخصوص قضاوت داور این مسابقه گفت: داور بازی هم بد نبود. در زمین میزبان بعضی از سوت‌ها را به سمت میزبان میزد ولی در کل قضاوت ایشان مشکلی نداشت.

عبادزاده درخصوص جدایی سهراب بختیاری زاده از این تیم گفت: از نظر شخصیتی و اخلاقی آدم بسیار خوبی هستند ولی متاسفانه یکم بد شانسی آوردند. اکثر بچه ها مصدوم و کرونایی هستند و عدم حضور بازیکنان اصلی تیم سبب کسب چنین نتایجی شد.

کاپیتان خوشه طلایی درخصوص عمل کردن مسئولین این باشگاه به وعده‌هایشان گفت: آقای پرویزی تا اینجای کار به بیشتر تعهداتش عمل کرده ولی خوب توانش بیشتر از نیست و مسئولین باید حمایت کنند. جدیدا هم تیم رفته زیر نظر لوله و نورد صفا که در حال انجام مراحل قانونی انتقال تیم می‌باشد.

وی در خاتمه اظهار داشت: قول میدهم این تیم پتانسیل صعود به لیگ برتر را دارد و جایگاه فعلی در شان این تیم نمی‌باشد و  با رسیدن مصدوم‌ها و هماهنگی بازیکنان جدید و کمی آشنایی کادر فنی جدید با بازیکن‌ها این تیم به جایگاه واقعی‌اش خواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز