خبرگزاری کار ایران

حسینی: برخلاف جریان بازی گل خوردیم/ مدیران بادران به وعده‌هایشان عمل کرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۲۱۰۴

مدافع تیم فوتبال بادران تهران گفت: خداروشکر که محمد رستمی روی تکل بازیکن حریف جان سالم به در برد.

سید محسن حسینی مدافع گلزن تیم فوتبال بادران تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درخصوص بازی با هوادار تهران گفت: بازی خوبی بود و هوا نیز کمی بازی را تحت الشعاع قرار داده بود. بازی با حملات جسته و گریخته تیم ما آغاز شد و برخلاف جریان بازی گل خوردیم و در یکی از صحنه‌ها خداروشکر که محمد رستمی جان سالم از این صحنه به در برد، مدافع حریف کارت قرمز مستقیم دریافت کرد و از آن لحظه به بعد آقای عاشوری به من وظیفه جدیدی سپردند و من وارد زمین شدم.

وی افزود: پس از ورود من به زمین، ما کنترل کامل توپ و میدان را در اختیار گرفتیم و توانستیم هر نوع حرکتی دلمان بخواهد انجام دهیم ولی به گل ختم نمیشد و دفاع جانانه تیم هوادار این اجازه را به ما نمیداد. روی من بسیار فشار آوردند و فهمیده بودند که روی ارسال از کناره‌ها برنامه داریم که اشتباهشان آنجایی بود که وقتی من را کنترل می‌کردند از سایر بازیکنان ما غافل میشدند و پنالتی هم که گرفتند کاملا درست بود البته قبل از اعلام صحنه پنالتی نیز در محوطه جریمه توپ به دست مدافع هوادار برخورد کرد که داور نادیده گرفت. در دقیقه 94 بازی نیز روی فشاری که بر روی مدافعان حریف آوردیم و تمرکز را از آنها گرفتیم موفق شدیم گل برتری را بزنیم.

مدافع باتجربه تیم بادران درخصوص عمل کردن مسئولین بادران به وعده‌هایشان نیز گفت: مسئولین بادران تاکنون به تعهداتشان عمل کردند و آینده روشنی نیز پیش روی باشگاه ترسیم کرده‌اند.

حسینی در خاتمه نیز اظهار داشت: به نظرم هرچه به جلو برویم شناخت آقای عاشوری نسبت به تیم ما بهتر می‌شود و در بازی‌ها با استراتژی بهتری می‌توانیم وارد زمین شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز