خبرگزاری کار ایران

طاهری‌فرد: تیم ضعیف در لیگ یک نداریم/ به چیزی جز صعود فکر نمی‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۲۰۹۶

هافبک تیم فوتبال مس کرمان گفت: تیم حریف در لیگ یک نداریم و اکثر تیم‌ها جوان و باانگیزه هستند.

حمید طاهری فرد هافبک دفاعی تیم فوتبال مس کرمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازی با نود ارومیه گفت: خداروشکر پس از یک باخت هفته قبل برابر فجر شهیدسپاسی آن هم در خانه و تحت الشعاع قرار گرفتن ۷ امتیازی که در سه بازی اول کسب کرده بودیم، توانستیم دوباره پیروزی دیگر در برابر نود ارومیه که حقیقتا یک تیم دونده و جنگنده بود به دست بیاوریم و از فشار کاذبی که روی تیم حاکم بود خارج شویم.

وی درخصوص تیم‌های مدعی این فصل لیگ یک نیز گفت: تیم های امثال اکثرا جوان و پر از انگیزه بسته شدند و اصلا موافق این نیستم که تیم هایی که امثال در لیگ یک حضور دارند سرسخت نباشند. ‌همین دو هفته پیش ما برابر شهرداری آستارا که میزبان بود در یک بازی نفس گیر به زحمت توانستیم پیروز شویم و امروز دیدیم که شهرداری توانست سه گل به حریفش بزند یا گل ریحان خوشه را مغلوب کرد و یا همین تیم نود ارومیه تیمی جوان ولی پر از تلاش و انگیزه هست که کار را برای تیم هایی که مدعی هستند بسیار سخت می‌کنند.

هافبک مس کرمان در خاتمه اظهار داشت: ما جز صعود به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم و هدفی که در پیش داریم مصمم و پر تلاش هستیم ایمان دارم با اتکا بر خداوند همین روند و تلاش تک تک بازیکنان و کادرفنی و مدیریت و به  ویژه مدد خواهی از شهدای گرانقدر، قطعا نگاهمان به صعود است و لاغیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز