خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر فوتبال بانوان|

پیش بازی وچان کردستان-قشقایی شیراز/ وچان صدر را پس می گیرد؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۲۰۹۱

وچان در حالی به مصاف قشقایی می رود که در گروه دو لیگ برتر بانوان سه تیم 6 امتیازی دنبال صدرنشینی هستند.

 به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر فوتبال بانوان، از ساعت روز جمعه، ۲۸ آذر ماه دو تیم قشقایی و وچان به میزبانی شیرازی‌ها به مصاف یکدیگر می‌روند. به همین بهانه نگاهی به وضعیت دو تیم داریم:

* وضعیت وچان کردستان: 

شاگردان فاطمه صادقی، با ۶ امتیاز در رده دوم جدول گروه ب رقابت ها قرار گرفته اند. آنها از ۳ بازی گذشته خود به ۲ برد و یک شکست دست یافته‌اند. نکته حائز اهمیت درباره وچان این است که کردستانی ها که با لقب کهکشانی پا به میدان می‌گذارند تا اینجای کار ۱۰ بار دروازه رقبای خود را باز کرده اند و با میانگین هر ۲۷ دقیقه یک‌گل، بهترین خط حمله لیگ را در هر دو گروه به خود اختصاص داده اند. تیم وچان در گروه ب رقابت ها با تفاضل یکی کمتر نسبت به تیم ملوان در جایگاه دوم جدول قرار گرفته و در اندیشه بازپسگیری صدر جدول در صورت پیروزی بازی چهارم به سر می‌برد.

*وضعیت قشقایی شیراز:

شاگردان ندا روستا که در بدایت کار، زمزمه های مبنی بر انصراف از لیگ را به گوش خبرگزاری ها رسانده بودند با شرایط سختی پا به آوردگاه لیگ گذاشتند تا جایی که مدیرعامل این تیم از هزینه های بالای باشگاه و عدم حمایات لازم از نماینده شیراز سخن گفت. این تیم در دو بازی اخیر خود متحمل دو شکست آن هم بدون گل زده و با ۷ گل خورده شده است.

*تیم داوری: 

قضاوت دیدار این دو تیم، به عهده ی زهرا مرادی به عنوان داور وسط می‌باشد و خانم ها ریحانه شیرازی، ناهید جمشیدی و فرزانه شریفیان به عنوان کمک داور، ایشان را در امر قضاوت یاری می‌کنند.

*محروم و مصدوم:

خوشبختانه هیچ یک از دو تیم درگیر فقدان بازیکن نیستند و با نفرات کامل خود پا به میدان خواهند گذاشت. فاطمه قاسمی، وینگر وچان کردستان هم که در بازی آخر این تیم برابر شهرداری سیرجان دچار مصدومیت جزئی از ناحیه گردن شده بود پس از انجام جلسات فیزیوتراپی مشکلی برای همراهی تیمش در بازی فردا ندارد و بنا به صلاحدید کادرفنی در زادگاه خود پا به میدان خواهد گذاشت.

*بازی از نگاه آمار:

یک)زهرا قنبری از وچان کردستان هر بازی حداقل ۲ گل به ثمر رسانده است.

دوم)قشقایی شیراز تا اینجای لیگ موفق به باز کردن دروازه حریفان نشده است.

سوم)وچان از سه دیدار قبل، یک کلیین شیت داشته و قشقایی نیز بدون کلین شیت از دو بازی قبلی خود به مصاف میهمان می‌رود.

چهارم)وچان در بازی قبل ۴-۲ مغلوب شهرداری سیرجان شد و قشقایی ۱-۰ نتیجه را به سارگل بوشهر واگذار کرد تا هردوتیم با شکست در هفته قبل پا به میدان بگذارند و انگیزه مضاعفی در این جدال داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز