خبرگزاری کار ایران

تنها انگیزه بازیکنان شادی هواداران است

گل محمدی: بازی با اولسان مهیج و دیدنی خواهد بود / تا آخرین نفس تلاش می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۲۰۷۰

سرمربی تیم پرسپولیس تهران در نشست خبری پیش از دیدار مقابل اولسان هیوندای از اهداف شاگردانش در این بازی حساس صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار با اولسان هیوندای در بازی مرحله نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: جا دارد از کادر پزشکی و پرستاران کشورمان تشکر داشته باشم به خاطر این همه جانفشانی و زحمتی که می‌کشند. از تک تکشان تشکر میکنم و برایشان آرزوی سلامتی دارم. یک تشکری هم باید از فدراسیون فوتبال قطر و مسئولان برگزاری داشته باشم چون با تمام سختی ها فوتبال آسیا را زنده نگه داشتند.

او درباره بازی شاگردانش افزود: این یک بازی حساس برای هر دو تیم است، هر دو تیم با شرایط خاصی به فینال رسیدند و روزهای خیلی سختی را پشت سر گذاشتند. هر دو با شایستگی به این مرحله رسیدند و فکر میکنم تقابل ما با اولسان بازی مهیج و دیدنی خواهد بود. اولسان برای پیروزی مبارزه می‌کند و شبیه تیم خودمان است، ما هم آماده این مسابقه هستیم و در بازی فینال یک راه بیشتر نداریم که بردن است و به تنها چیزی که فکر میکنیم قهرمان شدن است. امیدوارم با پیروزی دل هواداران را شاد کنیم، میدانیم نگران هستند و این اطمینان را می‌دهیم تا آخرین نفس تلاش خواهیم کرد.

او با اشاره به انگیزه پرسپولیس برای این مسابقه هم گفت: بازیکنان می‌جنگند و فقط یک انگیزه دارند که آن هم شادی هواداران است، این تیم متعلق به هواداران است چون آن ها با این تیم زندگی می‌کنند و روزهای خود را سپری می‌کنند و با این تیم اشک می‌ریزند و می‌خندند. انگیزه ما خیلی بزرگ است و شادی هواداران است. فکر می‌کنم این انگیزه کافی است تا فینال را ببریم.

گل محمدی درخصوص درباره تلاش‌های تیمش برای صعود به این مرحله اضافه کرد: ما یک تیم هستیم و به این خاطر توانستیم موفق شویم. درست است که ما 4 بازیکنمان را نسبت به نیمه نهایی نداریم اما این دلیل نمی‌شود که نسبت به تیمی که در اختیار داریم، ناامید شویم. قدرت ما در تیم بودنمان است و فکر می‌کنم هر بازیکنی که وارد مسابقه می‌شود، قطعا شایستگی این را دارد که بازی کند.

او ادامه داد: من خیلی خوش بین هستم و مطمئنم بازیکنان با تمام وجودشان بازی خواهند کرد تا یک بازی خوبی را انجام دهند. ما این شانس را پیدا خواهیم کرد که موقعیت ایجاد کنیم و فقط بحث داشتن تمرکز است که بیشتر بستگی به شرایط روحی - روانی بازیکنان دارد. ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و این که دو بازی ما کنسل شد، یک مقدار از شرایط بازی خارج شدیم اما این کمک کرد که پیشرفت خوبی در بحث گلزنی داشته باشیم و امیدواریم فردا با یک تمرکز خوب گل بزنند و شادی را به اردوی پرسپولیس بیاورند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز