خبرگزاری کار ایران

کاپیتان اولسان: پرسپولیس می‌خواهد با ضدحمله به ما گل زند / آنها خیلی فیزیکی هستند

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۲۰۳۶

کاپیتان اولسان در گفت و گو با سایت AFC در خصوص حساسیت فینال آسیا صحبت کرد و از آنالیز پرسپولیس پرده برداشت.

به گزارش ایلنا، سین جین هو کاپیتان تیم اولسان در گفت و گو با سایت AFC اظهار داشت: بازی در مسابقات متمرکز یک سری تاثیرات مثبت دارد. امسال لیگ قهرمانان آسیا با سال‌های 2019 و 2018 متفاوت بود. ما در یک مکان مانده بودیم و به صورت متمرکز بازی کردیم و  احساس راحتی در اینجا داشتیم.

وی ادامه داد: ترکیب خوبی در اینجا داریم و به خاطر همین است که نمایشی قدرتمند از خود به جا گذاشتیم.

سین جین هو گفت: از طریق اینترنت انرژی زیادی از طرفدارانمان در کره جنوبی گرفتیم. در لیگ‌های داخلی مثل جام حذفی یا «کی‌‌لیگ» بهترین نتیجه را کسب نکردیم اما می‌خواهیم در این رقابت به قهرمانی دست یابیم. طرفداران انرژی و اشتیاق زیادی دارند. برای همین است که خوب کار می‌کنیم و عمکلرد مثبتی داریم.

کاپیتان اولسان اظهار داشت: بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا یقینا ساده نخواهد بود. ما کیفیت خودمان را در کل رقابت نشان دادیم. پرسپولیس را آنالیز کردیم و آماده‌ایم که مقابل آنها قرار گیریم. بهترین نمایشمان را در فینال به نمایش خواهیم گذاشت.

وی ادامه داد: وقتی بازی پرسپولیس را می‌دیدم به نظرم آمد که آنها بسیار پرانرژی و فیزیکی هستند.در خط حمله مسلط هستند ولی ترجیح می‌دهند که با ضدحمله بازی کنند.بازی فینال از ابتدا تا انتهایش بسیار رقابتی و درگیرانه دنبال می‌شود. 

سین جین هو تصریح کرد: یک افتخار بزرگ است که بتوانیم قهرمان این مسابقات شویم و برای من نیز که کاپیتان هستم افتخار بیشتری است. ما 2 بازیکن داریم که در گذشته فینال آسیا را تجربه کرده‌اند.

وی ادامه داد: لی کئون هو و جونگ سئوگ هیون در فینال آسیا حضور داشته‌اند و می‌دانیم که سخت است در فینال آسیا بالاترین سطح را داشته باشیم. به همین دلیل خود را بسیار آماده‌ کرده‌ایم تا برای مسابقه فینال آماده باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز