خبرگزاری کار ایران

زاهدی: آقای گلی در لیگ اوکراین یکی از برنامه‌های من بود

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۲۰۲۵

شهاب زاهدی، مهاجم تیم المپیک دونتسک اوکراین در خصوص درخشش در این لیگ و وجود پیشنهادی از دینامو یا شاختار صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، شهاب زاهدی، مهاجم ایرانی باشگاه المپیک دونتسک اوکراین در خصوص انتقال احتمالی در پنجره زمستانی صحبت کرد.

او در مصاحبه با سایت اسپورت اوکراین در خصوص اینکه آیا پیشنهادی داشته یا خیر، گفت: اگر پیشنهادی وجود داشته و مذاکره‌ای شده، با مدیربرنامه‌ام صحبت شده است.

شهاب زاهدی در خصوص آمار خوب گلزنی‌اش در اوکراین اظهار داشت: صادقانه بگویم، هدفم در رقابت‌های اوکراین بیشتر از 8 گل در 11 بازی بود اما من خوشحالم که توانستم به بهترین گلزن اولین مرحله رقابت اوکراین دست یابم. آقای گلی در این لیگ یکی از برنامه‌های من بود.

وی ادامه داد: باید بگویم که نتیجه تیم برایم ارجحیت بیشتری نسبت به گلزنی دارد. مهم نیست چقدر گل زده‌ام. اگر ببریم، بسیار خوشحال‌تر از این خواهم بود که گل زده‌ام.

اسپورت مدعی شد که اگر مهاجم ایرانی به آمار گلزنی‌اش ادامه دهد، تیم‌های دینامو و شاختار به سراغش خواهند آمد. این رسانه از زاهدی پرسید که آیا در این شرایط در المپیک می‌ماند یا به تیم‌های برتر اوکراین خواهد رفت.مهاجم ایرانی در پاسخ به این سوال گفت: هیچکس نمی‌داند فردا چه اتفاقی می‌افتد. من می‌خواهم بهترین عملکردم را به نمایش گذارم. تصمیم برای فردا را بعداً خواهم گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز