خبرگزاری کار ایران

سوال هواداران استقلال: چرا آصفی باید عضو هیات مدیره باشد؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۲۰۰۸

انتخاب عضو جدید هیات مدیره باشگاه استقلال با واکنش‌های متعدد از سوی طرفداران این باشگاه مواجه شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم استقلال تهران پیش از سفر به اصفهان در هفته اخیر با تغییرات مدیریتی مواجه شد و پیش از بازی هفته هفتم یک عضو جدید به هیات مدیره این باشگاه ملحق شد.

پس از جدایی احمد سعادتمند از هیات مدیره باشگاه استقلال و سپس دوران مدیرعاملی او در این باشگاه قرار بود جانشینش در هیات مدیره انتخاب شود که با گذشت زمان بسیار در نهایت روز چهارشنبه این انتصاب نهایی شد.

در کنار انتخاب احمد مددی به عنوان مدیرعامل رسمی باشگاه، حمیدرضا آصفی از سوی وزارت ورزش و جوانان به عنوان مجمع رسمی این باشگاه، به عضویت هیات مدیره درآمد. اکنون حجت نظری، هادی زبده، مهدی عبدیان و اسماعیل خلیل زاده در کنار آصفی پنج عضو هیات مدیره این باشگاه پرطرفدار تهرانی شناخته می‌شوند.

طی هفته گذشته که شایعات پیرامون حضور آصفی در هیات مدیره قوت گرفت طرفداران تیم استقلال دلایل انتخاب او برای عضویت در این سمت را جویا شدند، پاسخی که پس از جلسه هیات مدیره تا حدودی مشخص شده است. طبق جلسه روز چهارشنبه هر یک از اعضای هیات مدیره وظیفه‌ای را متقبل شده‌اند و تا پایان فصل به فعالیت در آن مشغول خواهند بود.

آصفی که بازگشتش به هیات مدیره استقلال از سوی هواداران مورد انتقاد بوده، طی مفاد این جلسه قرار است به عنوان نماینده امور بین الملل باشگاه و بررسی مسائل مهم این حوزه و انجام امور اجرایی مربوطه فعالیت کند. ماموریتی که محول کردنش به آصفی بیش از پیش مورد انتقاد هواداران قرار گرفت.

بعد از اینکه طی فصول اخیر مدیران منصوب شده در استقلال به وعده‌های مطرح شده در ابتدای فعالیت‌شان جامه عمل نپوشاندند، هواداران به طور جدی با هر یکی از عزل و نصب‌های مدیریتی این باشگاه نقد وارد می‌کنند. بازگشت آصفی به هیات مدیره نیز در همین دسته قرار گرفته است.

عده‌ای از هواداران انتخاب دوباره او را به این دلیل اشتباه می‌دانند که او در سال ۸۵ مسئول ارسال لیست آسیایی بازیکنان برای شرکت در لیگ قهرمانان بود اما اشتباهاتی که مسئولیتش برعهده آصفی بود در نهایت موجب شد تا این تیم در حالیکه با الهلال، پاختاکور و الکویت همگروه بود از این مسابقات حذف شود. به عقیده برخی از هواداران آصفی که در گذشته سابقه فعالیت در حوزه سخنگوی وزارت امور خارجه را داشته و در کارنامه‌اش ضمن سفیر ایران در آلمان، فرانسه و امارات، مشاور امور بین الملل فدراسیون فوتبال هم دیده می‌شود یک مرتبه در پست فعلی آزموده شده و حضور مجددش پس از چند سال منطقی به نظر نمی‌رسد.

نکته دیگر که طی چند روز اخیر در فضای مجازی بسیار از سوی طرفداران مطرح شده است، مصاحبه معروف آصفی در روزهای امیدواری هواداران برای بازگشت استراماچونی به تهران بود. مخالفت او با بازگشت استراماچونی با جمله «من اگر مسئول این تیم بودم کار را با استراماچونی ادامه نمی دادم.» طی روزهای اخیر مجددا بازتاب پیدا کرده و هواداران خواستار توضیح آصفی در این خصوص شده‌اند.

یکی از عمده مشکلات استقلال طی فصول اخیر از مدیریت در این تیم نشات گرفته است و هواداران برای رفع نگرانی‌ها و جلوگیری از اتفاقاتی که از این طریق در گذشته رخ داده نگرانی‌هایی را مطرح می‌کنند؛ امیدواری آنها به عملکرد مثبت و قابل توجه اعضای کادر مدیریتی بوده تا دوباره در سطح اول فوتبال ایران در مقام مدعی اصلی قهرمانی در مسابقات شرکت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز