خبرگزاری کار ایران

تکرار تغییرات اجباری

ترکیب احتمالی استقلال مقابل ذوب آهن اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۱۹۹۷

در هفتمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال تیم استقلال تهران به مصاف ذوب آهن اصفهان می‌رود.

به گزارش ایلنا، در چارچوب مسابقات هفته هفتم لیگ برتر فوتبال تیم استقلال تهران در بازی خارج از خانه به مصاف ذوب آهن اصفهان خواهد رفت. ذوب آهن به دلیل شیوع ویروس کرونا بین بازیکنان و عواملش در مسابقه هفته ششم حاضر نشد.

به دلیل شیوع ویروس کرونا که همین امروز هم ۷ بازیکن و یکی از عوامل تیم را از شرایط مسابقه دور نگه داشته، موجب شد بازی شاگردان رحمان رضایی با حکم ستاره مقابله با کرونا در ورزش برابر پرسپولیس لغو شود.

ذوب آهن که طی پنج مسابقه گذشته به سه تساوی و دو شکست دست پیدا کرده بدین ترتیب با استراحت بیشتر نسبت به آبی پوشان پا به این مسابقه می‌گذارد و در تلاش خواهد بود تا اولین پیروزی در فصل جدید را ثبت کند.

تیم استقلال به دنبال شکست صنعت نفت آبادان مقابل آلومینیوم اراک می‌تواند با پیروزی در بازی امروز فاصله امتیازی با مدعیان صدرنشینی را افزایش بدهد و جایگاهش در صدر جدول را تثبیت کند اما مسأله مصدومیت برای این هفته هم گریبانگیر تیم محمود فکری است.

دیروز مشخص شد عارف غلامی و داریوش شجاعیان دو بازیکن این تیم هستند که به دلیل احساس درد در تمرینات آماده سازی نمی‌توانند همبازیان خود را در سفر به اصفهان همراهی کنند. شیخ دیاباته، سیاوش یزدانی، مسعود ریگی، وریا غفوری بازیکنانی هستند که به علت آسیب دیدگی در بازی گذشته حضور نداشتند. همینطور محمد نادری هم به دلیل آسیب دیدگی در بازی قبلی برای این مسابقه در دسترس نیست، با توجه به اینکه بابک مرادی و فرشید اسماعیلی هم به علت محرومیت انصباطی‌ این بازی را از دست داده‌اند.

در مسابقه هفته گذشته با شهر خودرو استقلال از حضور رشید مظاهری درون دروازه سود برد و او موفق شد سومین کلین شیت این فصل را در‌ چهارمین بازی فیکسش برای استقلال ثبت کند. از این رو او به رغم نمایش مطمئنی که در چارچوب دروازه داشته انتخاب اول کادرفنی برای بازی امروز خواهد بود.

در خط دفاعی مصدومیت غلامی و غیبت یزدانی اجازه می‌دهد تا محمد دانشگر برای دومین بازی این فصل فیکس باشد و در کنار محمدحسین مرادمند بازی کند. در کناره‌ها اگرچه وریا غفوری در تمرینات گروهی شرکت کرده اما پیش بینی می‌شود روی شرایط او ریسک نشود و احمد موسوی در ترکیب جای بگیرد، همچنین هروویه میلیچ آماده هم جایگزین محمد نادری مصدوم می‌شود.

در خط میانی نسبت به بازی گذشته شجاعیان آسیب دیده در دسترس کادرفنی نیست و به نظر می‌رسد فرشید باقری جایگزین او می‌شود تا در کنار سبحان خاقانی، آرش رضاوند و مهدی مهدی پور خط میانی را تکمیل کنند.

در خط حمله هم دیاباته به تمرینات بازگشت اما غیبتش در تمرینات گروهی موجب می‌شود تا شانس کمی برای حضور فیکس در این بازی داشته باشد تا بار دیگر شاهد حضور مهدی قایدی و امیرارسلان مطهری در کنار یکدیگر باشیم.

بدین ترتیب ترکیب احتمالی استقلال مقابل ذوب آهن به شرح زیر است:

محمدرشید مظاهری، احمد موسوی، محمد دانشگر، محمدحسین مرادمند، هروویه میلیچ، آرش رضاوند، مهدی مهدی پور، فرشید باقری، سبحان خاقانی، مهدی قایدی و امیرارسلان مطهری

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز