خبرگزاری کار ایران

استقلال باید قهرمانانه بازی کند

اصغر حاجیلو: فکری به عنوان یک مربی کم‌وکاستی ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۱۹۹۱

یشکسوت استقلال تهران می‌گوید انتقاد از کیفیت فنی تیم نباید مانع از دیده شدن زحمات کادرفنی باشد.

به گزارش ایلنا، اصغر حاجیلو پیشکسوت استقلال تهران می‌گوید انتقاد از کیفیت فنی تیم نباید مانع از دیده شدن زحمات کادرفنی باشد. او معتقد است فکری به عنوان یک مربی کم‌وکاستی ندارد که به او انتقاد شدید شود. 

شرایط استقلال را چطور می‌بینید؟

استقلال صدرنشین شد اما هنوز با آن تیم ایده آلی که باید باشد فاصله زیادی دارد. هماهنگی لازم بین خطوط سه‌گانه این تیم وجود ندارد و پراکندگی تاکتیکی در بازی‌های این تیم به چشم می‌خورد. صدرنشینی برای استقلال اتفاق خوبی است اما امیدوارم منجر به این نشود که مشکلات زیادی که وجود دارد پشت این صدرنشینی پنهان شود. از نظر من هنوز این صدرنشینی کاذب است .

عملکرد مظاهری چطور بود؟

رشید در عمل ثابت کرد بهترین خرید استقلال در این فصل بود. واقعاً دروازه‌بانی در قواره مظاهری برای هر تیمی یک نعمت است. اگر او نبود شاید استقلال نیمی از امتیازات کنونی‌اش را داشت و صدرنشین هم نبود. او با واکنش‌های خوبی که انجام داد امتیازات مهمی را برای تیم حفظ کرده است.

از فکری هم انتقاد می‌شود؟

هوادار استقلال الان باید از فکری حمایت کند. قبول داریم مشکلات فنی در ساختار فنی و هجومی تیم وجود دارد و کتمانش نمی‌کنیم. شکی نیست! اما این مشکلات مختص به حضور فکری نیست. اینها را برایش درست کرده‌اند. مگر او چند روز قبل از لیگ تیم را در دست نگرفت؟ الان هم که شکر خدا بالای جدول است. ولی مردم دوست دارند تیمش زیبا بازی کند و برای رسیدن به این خواسته باید به او اجازه و فرصت داد.

شرایط و مشکلات را چه اندازه موثر می‌دانید؟

ما چالش‌های بزرگی را در این چند ساله داشتیم. هنوز مشکلات در استقلال تمام نشده و فکری با همه مشکلات و با ذهنیت باز آمده است. او کاپیتان و مربی این تیم بوده و مشکلات استقلال را می‌داند و بهانه‌جویی هم نمی‌کند و از زیر بار اشتباهاتش هم درنمی‌رود اما در بحث صنعت نفت آبادان می‌بینیم که این تیم در هفته قبل لیگ برتر صدرنشین بود ولی استقلال روبه‌رویش مساوی کرد. در این شکی نیست که استقلال باید قهرمانانه بازی کند ولی ببینیم با این تیم چه کرده‌اند و بعد از این تیم توقع داشته باشیم. 

به عقیده شما دست فکری بسته است؟

ما باید به بازیکنان جوان میدان بدهیم ولی در این چند سال استقلال نتوانسته انتظارات هواداران را برآورده کند. امسال انتظار از محمود فکری بسیار بالاست اما این انتظارات نباید فشار را روی محمود فکری زیاد کند تا مبادا او تمرکزش را از دست بدهد. اینکه استقلال همیشه باید قهرمان باشد، یک چیز طبیعی است و توقع هوادار فقط قهرمانی است که یا در حذفی یا در لیگ اول باشد. ولی با توجه به مصدومیت‌هایی که برای تعدادی از بازیکنان اصلی ایجاد شده، دست کادر فنی بسته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز