خبرگزاری کار ایران

خطیبی: این پیروزی تقدیم به ربیع خواه/بدشانسیم که هواداران نیستند

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۱۹۵۵

سرمربی آلومینیوم اراک گفت: 20-18 سال اراک در سطح اول نبوده و الان بدشانسی این عزیزان است. امیدوارم زودتر کرونا تمام شود و هواداران اراک به استادیوم بیایند.

به گزارش ایلنا، رسول خطیبی بعد از بازی با نفت آبادان در نشست خبری، حاضر شد و گفت: به هواداران و مردم اراک تبریک می‌گویم. این برد را به محسن ربیع‌خواه تقدیم می‌کنم که امروز کنار ما نبود. بچه‌ها قول داده بودند بازی را ببریم و آن را به ربیع‌خواه تقدیم کنیم.

او ادامه داد:  امروز بازیکنان ما کار بزرگی انجام دادند و مقابل یک تیم قابل احترام چه از لحاظ تیمی چه کادر فنی، تیمی قدرتمند و بالای جدول پیروز شدند. نفت تیمی است که به چند شیوه بازی می‌کند. آنها در حین بازی چند شیوه را استفاده می‌کنند. نفت تیمی با کیفیت و با بازیکنانی خلاق و پرمهره است. باید به بازیکنان خودم خسته نباشید بگویم که امروز شجاعانه و پرتلاش ظاهر شدند. مواردی را که گفته بودیم اجرا کردند و توانستند مقابل نفت 3 امتیاز را بگیرند.

سرمربی آلومینیوم اراک گفت: نیمه اول 2-3 موقعیت خیلی خوب داشتیم، نیمه دوم در ضد حملات که صنعت نفت دقایقی فشار آورد که به گل برسد، چند موقعیت خوب داشتیم. خدا را شکر می‌کنم که توانستیم 3 امتیاز را بگیریم.

خطیبی عنوان کرد: من باید از عوامل استادیوم تشکر کنم که زمین را آماده کردند. در زمانی که باران باریده بود آنها خیلی زحمت کشیدند. از رسانه‌ها هم تشکر می‌کنم که ما را حمایت کردند و همین حمایت‌ها باعث شده تا تیم ما شکل بگیرد.

سرمربی آلومینیوم عدم حضور تماشاگران، خاطرنشان کرد: امیدوارم کرونا تمام شود.  20-18 سال اراک در سطح اول نبوده و الان بدشانسی این عزیزان است. امیدوارم زودتر کرونا تمام شود و هواداران اراک به استادیوم بیایند. اگر این اتفاق بیفتد ما شاهد حضور کامل تماشاگران خواهیم بود و از حمایت این عزیزان برخوردار خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز