خبرگزاری کار ایران

فکری: وارث تیمی هستیم که چند سال نتیجه نگرفته!

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۱۹۵۲

سرمربی استقلال گفت: ما وارث تیمی هستیم که چند سال است نتیجه نگرفته است و بار روحی روانی سنگینی روی بازیکنان است.

 به گزارش ایلنا به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، محمود فکری درباره وضعیت تیمش پیش از مصاف با ذوب‌آهن گفت: جا دارد قبل از شروع صحبت‌هایم، از تک تک بازیکنانم تشکر کنم چون هفته‌های سختی را پشت‌سر گذاشتند و توانستیم صدر جدول را به دست بیاوریم. حالا با باری بیشتر یا تفاضل، فرق ندارد اما این صدرنشینی کار ما را سخت‌تر می‌کند و باعث می‌شود که ما تلاش خود را بیشتر کنیم تا این جایگاه را حفظ کنیم. جدا از اینکه ما استقلال هستیم، رفتن ما به صدر جدول هم به حریفان انگیزه‌های زیادی می‌دهد. ذوب‌آهن تیمی خوب با سرمربی بسیار خوبی است، می‌آیند تا امتیاز بگیرند و این مساله کار ما سخت می‌کند. امیدوارم با تلاش بیشتر سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم.

مصدومان؟

ما وارث تیمی هستیم که چند سال است نتیجه نگرفته است و بار روحی روانی سنگینی روی بازیکنان است. از طرفی فشار جسمی هم از سال‌های قبل بوده و استراحت لازم را نداشتند که باعث شده این مصدومیت‌ها پیش بیاید. اکثر مصدومان تیم هم کسانی بودند که سال قبل هم در تیم بودند. فشار جسمی و روحی روی آن‌ها بوده و از علل مصدومیت‌هاست. آن‌ها فرصت کافی برای استراحت نداشته‌اند و ما هم فرصت لازم برای آماده‌سازی نداشتیم و الان این موضوع باعث بروز چنین اتفاقاتی شده است. این مسائل ربطی به کادر فنی و کادر پزشکی فصل پیش ندارد و امیدواریم با کار کردن روی مسائل روانی بازیکنان و استراحت دادن به آن‌ها بتوانیم بازیکنان را آماده کنیم و همه بازیکنان را در اختیار داشته باشیم.

صحبت پایانی؟

امیدوارم در بازی پیش رو، مسابقه خوبی را شاهد باشیم و به دور از مسائل حاشیه‌ای، یک فوتبال خوب  ببینیم و هر کسی که مستحق پیروزی است، به حق خود در بازی برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز