خبرگزاری کار ایران

حضور معاون اجرایی لیگ قهرمانان در تمرین پرسپولیس/ دلیل مخالفت با تمرین سرخ پوشان در ورزشگاه فینال چیست؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۱۹۳۷

مدیر بخش اجرایی لیگ قهرمانان دلایل مخالفت با تمرین کردن پرسپولیس در ورزشگاه الجنوب را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا،پاول لوزانف مدیر بخش اجرایی لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۰ عصر امروز در تمرین پرسپولیس حضور یافت تا شرایط پیرامون سرخپوشان را مورد بررسی قرار دهد.

لوزانف همچنین دیداری با مدیرعامل، معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس، مدیر تیم و کادرفنی قرمزپوشان داشت.

جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه برای دقایقی با مدیر اجرایی لیگ قهرمانان آسیا به صحبت پرداخت و ضمن تشکر از همراهی و مساعدت کنفدراسیون فوتبال آسیا، بار دیگر اعتراض باشگاه نسبت به تغییر برنامه تمرین پرسپولیس در زمین اصلی ورزشگاه الجنوب پیش از مسابقه را اعلام کرد.

لوزانف در پاسخ گفت: سیاست عدالت را برای همه تیم‌های حاضر در این تورنمنت در نظر گرفته‌ایم ولی فدراسیون قطر اعلام کرد که شرایط خوب برای تمرین قبل از مسابقه در ورزشگاه الجنوب دوحه وجود ندارد.

وی افزود: با این حال باید از پرسپولیس تقدیر کرد که در سخت‌ترین روزها که همه دنیا تحت تاثیر بیماری کوید۱۹ هستند، این تیم ایرانی توانست به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد که نشان از قدرت یافتن تیم‌های منطقه غرب و ایران است. برای باشگاه پرسپولیس آرزوی موفقیت داریم.

او در بخش دیگری از صحبت‌هایش، با تاکید بر دریافت درخواست باشگاه پرسپولیس برای انجام تمرین در زمین اصلی ورزشگاه الجنوب، اضافه کرد: برای ما بسیار راحت بود که در پاسخ به نامه‌های شما بگوییم امکان برگزاری تمرین در زمین اصلی وجود ندارد اما تلاش زیادی کردیم که این امکان را فراهم آوریم و پرسپولیس بتواند در زمین اصلی تمرین کند ولی فدارسیون فوتبال قطر به ما این اجازه را نداد.

مدیر بخش اجرایی لیگ قهرمانان تصریح کرده: دلیل‌شان هم این بود که چمن ورزشگاه الجنوب که در مراحل قبلی رقابت‌ تیم‌های شرق آسیا، مورد استفاده قرار گرفته، کشش چنین فشاری را ندارد. برای بازی فینال این موضوع اهمیت زیادی برای میزبان و همچنین فدراسیون فوتبال قطر داشت که شرایط زمین چمن ورزشگاه را در بهترین کیفیت ممکن حفظ کنیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز