خبرگزاری کار ایران

فاضلی: سرم به خاطر باخت پایین است/ به بعضی ها زیاد فرصت دادم

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۱۹۱۱

سرمربی نساجی گفت: به برخی نفرات خیلی فرصت و موقعیت داده‌ام. هواداران حق دارند و من آنها را درک می‌کنم، امروز غرورشان شکسته شد.

به گزارش ایلنا، در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال، نساجی در خانه مقابل مس رفسنجان با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

وحید فاضلی سرمربی نساجی بعد از این  در نشست خبری حاضر شد و  گفت: ناراحتم به خاطر هواداران و از آنها عذرخواهی می‌کنیم. حرفی برای گفتن نیست و سرم پایین است. تمام تلاشمان را می‌کنیم که این نساجی را به جدول باز گردانیم.

او درباره علت باخت تیمش گفت: علتش عدم تمرکز بازیکنان بود. ما صحنه ها را بارها و بارها تمرین و آنالیز کرده بودی، اما از همان ناحیه گل خوردیم. این هشداری برای ما است. انتقاد باید به من باشد و به بازیکنان کاری نداشته باشید، اما همین بازیکنان هم باید بدانند که پیراهن چه تیمی را می‌پوشند.

وی افزود: در این بازی تیم مس دست هایش بالا بود و موقعیتی نداشت و روی یک ارسال فقط به گل رسیدند. برای ادامه کار باید یک بازبینی کنم. چون به برخی نفرات خیلی فرصت و موقعیت داده‌ام. هواداران حق دارند و من آنها را درک می‌کنم؛ امروز غرورشان شکسته شد. 

فاضلی در خصوص بکارگیری  نیما میرزازاد در درون دروازه تیمش  بعد از دریافت 4 گل مقابل سپاهان گفت: نیما به غیر از بازی با سپاهان عملکرد خوبی داشت. نمی‌توانستیم با یک بازی یک دروازه بان جوان و آینده دار را بیرون بگذاریم چون آینده اش خراب می‌شود. 

او در رابطه با عدم انسجام تیمش در محوطه جریمه خاطر نشان کرد: متاسفانه ما بدون توپ خوب می‌جنگیم اما وقتی توپ داریم اشتباهات مان زیاد است. علت را می‌دانم، اما نمی‌خواهم آن را علنی بگویم. الان تخریب مربی و بازیکن کمکی نمی‌کند و انتقادها را می‌پذیرم. تیم‌ها همه شکل گرفته‌اند و نمی‌توانیم فقط با جنگندگی جلو برویم. وقتی توپ داریم نباید اشتباه کنیم. نساجی تیم بزرگ و با قدمتی است و ما باید بدانیم که کجا کار می‌کنیم.

فاضلی  در رابطه با عملکرد داوری عنوان کرد: تا زمانی که داوری ما اینچنین باشد، تیم های دیگر اینجا می‌آیند و وقت کشی می‌کنند متاسفانه داوران هم همراه هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز