خبرگزاری کار ایران

رضایی: 7 بازیکن ذوب شرایطشان خوب نیست/هواداران ثابت قدم باشند

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۱۹۰۵

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: هفت بازیکن مثل قاسم حدادی‌فر، مسعود ابراهیم‌زاده، حمید ملکی، حقدوست و ... شرایط‌شان خوب نیست.

به گزارش ایلنا، ذوب آهن اصفهان در هفته هفتم لیگ برتر به مصاف استقلال می رود.

رحمان رضایی سرمربی ذوب آهن در نشست خبری پیش از این مسابقه گفت: همانطور که می‌دانید بازی قبل ما کنسل شد و با این شرایط به مصاف استقلال می‌رویم. یکسری بازیکنان کرونایی برگشته‌اند و شرایط‌شان بهتر است، اما وضعیت بدنی آنها هنوز به صورت کامل آماده نیست. به تمام بازیکنانم اعتماد دارم و شکی در آن نیست. بازیکنان خوبی داریم، اما یکسری از آنها به دلیل ابتلا به ویروس کرونا به این بازی نمی‌رسند.

وی ادامه داد: خدا را شاکرم و هیچ گلایه‌ای ندارم. ان‌شاءالله بتوانیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم. به مصاف تیمی می‌رویم که بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد و امیدوارم بتوانیم برابر این تیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان، گفت: ما از لحاظ روحی روی بچه‌ها کار کرده‌ایم و خواهیم کرد. مهمترین بحث برای امتیازاتی است که از دست رفته و با وجود استحقاق برای داشتن شرایط خوب در جدول شش هفت امتیاز از دست داده‌ایم که برای تیم مخرب بوده است. در بحث روانی روی بچه‌ها کار می‌‌کنیم که بدانند حق‌شان بیشتر از اینهاست. آنها خوب تمرین می‌کنند و امیدوارم در این بازی به حق‌شان برسند.

رضایی در مورد اینکه استقلال مصدومان زیادی برای این دیدار دارد، یادآور شد: برای تیمی مثل استقلال زیاد نمی‌تواند تأثیری داشته باشد. این سؤال را باید زمانی مطرح می‌کردید که ما مقابل شهر خودروی مشهد تنها 12 بازیکن داشتیم. برای استقلال که مهره‌های زیادی دارد، مصدومیت چند بازیکن نمی‌تواند مؤثر بوده و جای نگرانی باشد.

واو در خصوص لغو بازی شاگردانش مقابل پرسپولیس تصریح کرد: به لحاظ روحی و روانی لغو آن بازی برای ما بهتر شد. یکسری از بازیکنان کرونایی از لحاظ جسمی و روانی شرایط خوبی نداشتند. یکسری نیز باید با شرایط 50 درصدی برابر پرسپولیس بازی می‌کردند.

سرمربی ذوب آهن در مورد تعداد افراد کرونایی این تیم اظهار داشت: هفت بازیکن مثل قاسم حدادی‌فر، مسعود ابراهیم‌زاده، حمید ملکی، حقدوست و ... شرایط‌شان خوب نیست. تیم ما به لحاظ بحث کمیت و کیفیت به مراتب شرایط سخت‌تری به نسبت استقلال دارد.

 

رضایی درباره انتخاب داور بازی خاطر نشان کرد: داور بازی فردا برای دیدارمان با پرسپولیس هم انتخاب شده بود. می‌توانستند قرعه‌کشی کنند و داوران را بچرخانند. همیشه داوران عوض می‌شدند، اما برای این بازی همان داوران دیدار با پرسپولیس را انتخاب کردند. شاید اطلاعات من ضعیف باشد، اما چنین اتفاقی افتاده است. بازی با پرسپولیس شرایط و داستانش فرق می‌کرد، اما این داور را برای بازی با استقلال هم انتخاب کردند. این در نوع خودش جالب است! امیدوارم شرایط به لحاظ داوری بهتر باشد، چون دیگر از نظر داوری جا نداریم که اشتباه کنند.

او در باره نگرانی هواداران گفت: آنها شرایط سختی را می‌گذرانند‌. یک ساعت پیش در تمرین پیشکسوتان آنها را از لحاظ روحی آسیب‌دیده دیدم. این اتفاق نه برای شرایط الان ذوب‌آهن بلکه برای پنج شش ماهه گذشته است. از هواداران می‌خواهم محکم و ثابت قدم پشت تیم باشند و به ما دلگرمی بدهند تا از این شرایط سخت بیرون بیاییم. امیدوارم فردا با شرایط بهتر و قضاوت عادلانه نتیجه خوبی بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز