خبرگزاری کار ایران

حمید درخشان: اراده بازیکنان پرسپولیس بر سایر شرایط غالب است

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۱۸۷۷

پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه دو تیم راه‌یافته به فینال لیگ قهرمانان آسیا به یک اندازه شانس کسب جام قهرمانی را دارند، اظهار کرد: پرسپولیس با بازی شجاعانه می تواند پیروز میدان باشد.

به گزارش ایلنا، حمید درخشان بازیکن اسبق تیم پرسپولیس و تیم ملی با اعلام رضایت از عملکرد تیم پرسپولیس در لیگ قهرمان آسیا تصریح کرد: این تیم شایستگی راه‌یابی به مرحله پایانی را داشته و حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا و مطرح کردن نام ایران با ارزش و مایه شادی هموطنان به ویژه طرفداران پرسپولیس است.
درخشان به شرایط هر دو تیم اشاره و اظهار کرد: بنابراین ارزیابی دقیق تیم اولسان و شناسایی نقاط قوت و ضعف تیم بسیار حائز اهمیت است. بازی دومی وجود نداره و نمایندگان کشورمان باید هوشیار، منظم و با برنامه بازی کنند تا موفق شوند.
او با بیان اینکه شانس برای هر دو تیم به یک اندازه‌ است خاطرنشان کرد: کیفیت در خط حمله نماینده کره جنوبی بهتر است اما بازیکنان پرسپولیس انگیزه بیشتری دارند و توانایی و اراده بازیکنان پرسپولیس می تواند بر شرایط و عوامل دیگر غلبه می‌کند و امیدوارم نتیجه کسب جام برای ایران باشد.
سرمربی سابق سرخپوشان بر اهمیت اتحاد و همبستگی تیم تاکید کرد و گفت: در روزهای باقی‌مانده کادر فنی باید شرایط روحی و روانی را تقویت کنند و در صورتی که همه بازیکنان پرتوان و با شجاعت بازی کنند این تیم شانس پیروزی و کسب جام آسیا را دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز