خبرگزاری کار ایران

هاشمیان: بازی با تیم کره ای بار روانی مثبت دارد/ امیدوارم روز شنبه جشن ملی شکل بگیرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۱۶۳۲

مربی تیم ملی فوتبال گفت: برخلاف بازیهای تیم های حوزه خلیج فارس که بیشتر روی مسائل حاشیه ای تمرکز می کنند در کره جنوبی فوتبال بازی می کند و مسائل حاشیه ای کمتری خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، وحیدهاشمیان مربی تیم ملی ایران در خصوص حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: 

روز شنبه برای فوتبال ایران روز مهمی است و نماینده کشور پرسپولیس ایران مقابل اولسان کره جنوبی قرار می گیرد. یا به عبارتی جنگ بین دو امپراتور فوتبال آسیا است.غرب آسیا، فوتبال ایران و شرق آسیا، کره جنوبی است دو کشوری که در آسیا حرف زیادی برای گفتن دارند و در جام جهانی نتیجه خوبی گرفته اند.

وی در خصوص دو مزیت حضور تیم کره ای در فینال لیگ قهرمانان آسیا ادامه داد: برخلاف بازیهای تیم های حوزه خلیج فارس که بیشتر روی مسائل حاشیه ای تمرکز می کنند در کره جنوبی فوتبال بازی می کند و مسائل حاشیه ای کمتری خواهیم داشت.

او ادامه داد: مزیت دیگری که برای فوتبال کشورمان دارد این است که در سالهای گذشته تیم ملی کره جنوبی بارها برابر ایران شکست خورده و ایران نتایج خوبی گرفته. این بار روحی و روانی مثبت برای ما و بار روانی منفی برای کره جنوبی خواهد داشت.

هاشمیان با ارزیابی از وضعیت بازی عنوان داشت: به نظرم این بازی پایاپای و سختی خواهد بود. هر تیمی که بتواند هوشیاری و تمرکز خود را حفظ کند و بتواند فرصت های کمتری را به حریف بدهد، می تواند نتیجه بگیرد.

مربی تیم ملی در رابطه با نتایج تیم پرسپولیس در سال های اخیر تاکید کرد: تیم پرسپولیس در چندین سال گذشته و روحیه تیمی که در آن وجود دارد بسیار بالا بوده که با توجه به جدا شدن بازیکنان پرسپولیس در سال های گذشته، بهترین بازیکنان این تیم بودند. مصدومیت هایی که برای این تیم پیش آمده توانسته هر سال خودش را حفظ کند و نتایج خوبی بگیرد. امیدوارم که روز شنبه این روحیه اتحاد و تیمی که در پرسپولیس وجود دارد و با مربیان بسیار توانا و باهوش و خردمندی که دارد.

او درباره مدیریت پرسپولیس گفت:  مدیریتی که در چند ماه گذشته خیلی خوب این تیم را مدیریت کردند بتوانند نتیجه بگیرند و بتوانند پس از سال 1992 که پاس توانست قهرمان آسیا شود که از آن تاریخ تا کنون تیم های ما مثل ذوب آهن، سپاهان و پرسپولیس که در فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیدند و نتوانستند قهرمان شوند روز شنبه امیدواریم بازیکنان ما هر چه که در توانشان دارند و دستوراتی که قطعا کادر فنی به آنها می دهند، بتوانند پیاده کنند و روز شنبه برای مردم ما یک جشن ملی شکل بگیرد.

وی در پایان گفت: امیدوارم تمام بازیکنان پرسپولیس که نماینده ما هستند تا آخرین وجودشان برای این تیم تلاش می کنند تا بتوانند مردم را شاد کنند. تا کادر فنی که سالها و ماه ها برای مردم زحمت می کشد قطعا دستورات تاکتیکی بسیار خوبی  می دهند و تمام مردم فوتبالدوست ایران با هر سلیقه و تیم محبوبی که دارند در این روز امیدوارند همه یک هدف دارند تا پرسپولیس قهرمان شود. برای تیم پرسپولیس و فوتبال مان آرزوی موفقیت و بهترین ها را دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز