خبرگزاری کار ایران

با وجود عدم امضای رئیس هیات مدیره؛

رسمی:‌ مددی مدیرعامل باشگاه استقلال شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۱۵۵۳

احمد مددی به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه استقلال تهران معرفی و منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، احمد مددی با حکم اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال تهران به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه منصوب و معرفی شده است.

معرفی مددی در حالی به عنوان مدیرعامل رسمی به فعالیتش ادامه خواهد داد که به غیر از یک نفر تمامی اعضای هیات مدیره با انتصاب او موافقت خود را اعلام کردند.

اسماعیل خلیل زاده به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه با انتخاب مددی به عنوان مدیرعامل رسمی مخالفت کرده و به همین جهت زیر حکم رسمی او را امضا نکرده است.

اعضای هیات مدیره طی هفته گذشته سعی داشتند حمیدرضا آصفی را به عنوان مدیرعامل جدید معرفی کنند که با مخالفت وزارت ورزش و جوانان او به عضویت هیات مدیره در آمده است.

در تاریخ دهم مهرماه امسال پس از برکناری احمد سعادتمند از سمت مدیرعاملی این باشگاه، مددی از سوی هیات مدیره به عنوان سرپرست معرفی شده بود و تا به امروز در این سمت فعالیت داشت.

خلیل زاده در حالی حکم رسمی مددی را امضا نکرده است که مخالفت او با سعادتمند یکی از عوامل اصلی پایان کار این مدیر در استقلال بود و باید دید رفتار اخیر او با چه واکنشی از سوی مددی همراه خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز