خبرگزاری کار ایران

اظهارنظر جالب مورینیو درباره مصدومان لیورپول

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۱۲۶۵

سرمربی تیم تاتنهام واکنش عجیبی به تعداد مصدومان تیم لیورپول داشته است.

به گزارش ایلنا، ژوزه مورینیو بحران مصدومیت لیورپول را زیر سوال برد و اظهار داشت که او اعتقاد ندارد وضعیت آنها به همان اندازه‌ای که وانمود شده، وخیم باشد.

ویرجیل فن دایک به احتمال بسیار زیاد نتواند در فصل جاری تیمش را دوباره همراهی کند، در حالی که تیاگو آلکانتارا و دیوگو جوتا نیز با مصدومیت‌های میان مدت غایب هستند.

مورینیو در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی ادعا کرد: "آلیسون آسیب ندیده است، [ترنت] الکساندر-آرنولد، [جوئل] ماتیپ معتقدم بازی خواهد کرد، فابینیو آسیب ندیده است، [اندرو] رابرتسون آسیب ندیده است، [جردن] هندرسون مصدوم نیست، [جورجینیو] واینالدوم آسیب ندید، [محمد] صلاح آسیب ندید، [روبرتو] فیرمینو آسیب ندیده و [سادیو] مانه هم آسیب ندیده است".

"فن دایک مصدوم است و بازیکن بسیار خوبی است، البته، لیستی از مصدومان لیورپول را به من بدهید و آن را با بهترین تیم لیورپول مقایسه کنید. من می‌توانم لیستی از 10 مصدومیت را در تاتنهام به شما بدهم ، ما دو کودک زیر 16 سال داریم که مصدوم هستند، ما دو نفر دیگر زیر 21 سال داریم و سه نفر نیز در زیر 23 سال داریم ، ما [اریک] لاملا و تانگانگا و در آنجا لیستی از 10 بازیکن غایب داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز