خبرگزاری کار ایران

جدیدترین واکنش ستاره لیون به پیشنهاد بارسلونا

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۱۲۴۸

ممفیس دیپای کاپیتان تیم لیون درخصوص علاقه باشگاه بارسلونا به همکاری با او صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، برنامه‌های نقل و انتقالاتی رونالد کومان در ژانویه ممکن است ناکام باشد چراکه ممفیس دیپای فاصله خود و بارسلونا را بالاتر از بازار تابستان قرار داد. مشکلات مالی بارسلونا نیز به احتمال زیاد انجام معاملات در ماه ژانویه را دشوار می‌کند، از این رو مهاجم سابق منچستریونایتد احتمالاً تصمیم گرفته است که چنین انتقالی را رد کند.

ممفیس دیپای در یک کنفرانس مطبوعاتی توضیح داد: "ما یک تیم عالی، یک روحیه جمعی عالی داریم، در حالی که نمی‌دانم بعداً چه اتفاقی خواهد افتاد، من اکنون 100 درصد روی لیون تمرکز دارم. من یک بازیکن، کاپیتان هستم و مهمترین چیز کار سخت و پیروزی در مسابقات است. اگر به آینده خودم فکر کنم، تمرکزم را از دست می‌دهم. 

او ادامه داد: من نمی‌توانم در مورد آن [علاقه بارسلونا] چیزی بگویم، باشگاه‌های زیادی هستند که علاقه مند هستند اما در حال حاضر من اینجا هستم. ما در حال ایجاد یک تیم زیبا هستیم و با هر بازی پیشرفت می‌کنیم. من دوست ندارم فراتر از مسابقه بعدی فکر کنم، این مهمترین چیزی است که باید روی آن تمرکز کنم.هدف ما هنوز صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز