خبرگزاری کار ایران

یک احتمال قوی که در دست بررسی است؛

لیگ قهرمانان آسیا ‌2021 هم در قطر برگزار می‌شود؟!

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۱۱۳۳

کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد دارد دور جدید لیگ قهرمانان آسیا را هم به صورت متمرکز برگزار کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، لیگ قهرمانان آسیا 2020 هم برگزار شد و به دیدار پایانی خودش رسیده است. این دوره از رقابت‌ها تحت تاثیر همه گیری ویروس کرونا با شرایط عجیبی روبرو شد و پس از تعطیلی نسبتا طولانی مدت برای محدودیت‌های موجود به صورت متمرکز در قطر ادامه داد و به پایان راه خود رسید.

حالا اخباری از سوی رسانه‌های قطری منتشر شده مبنی بر اینکه دور جدید این رقابت‌ها در سال 2021 هم به احتمال زیاد با میزبانی متمرکز قطر برگزار خواهد شد و این موضوع در AFC در دست بررسی است. 

با وجود اینکه محدودیت‌های کرونایی همچنان وجود دارد برگزاری متمرکز رقابت‌ها خیلی از مشکلات را به حداقل می‌رساند و از طرفی میزبانی قطری‌ها در دور جاری تجربه خوبی برای AFC بود که آنها را به فکر تکرار آن انداخته است. 

دور جدید رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا قرار است برای اولین بار با حضور 40 تیم در 8 گروه 5‌ تیمه و در دو منطقه شرق و غرب برگزار شود و قطر قصد دارد با استفاده از 10 ورزشگاه از آن میزبانی کند و این میزبانی به نوعی پیش درآمدی بر میزبانی آنها در جام جهانی 2022 باشد. 

پرسپولیس، استقلال، فولاد و تراکتور نمایندگان ایران در این رقابت‌ها هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز