خبرگزاری کار ایران

پیشنهاد جدی از ماشین سازی به من نشده است

نصرتی: پرسپولیس با رعایت چند نکته می‌تواند مقابل اولسان پیروز شوند/‌خیلی دوست داشتم الان عضوی از این تیم باشم/ بازیکنان حال حاضر پرسپولیس با این جام در تاریخ ماندگار می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۱۱۲۶

پیشکوست پرسپولیس در مورد شرایط این تیم در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا صحبت کرد.

محمد نصرتی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط پرسپولیس در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: قبل از هر چیز جا دارد برای بچه ها در این سفر آرزوی موفقیت داشته باشم و اطمینان دارم می‌توانند با دست پر به ایران برگردند و یک کشور را خوشحال کنند. به نظر من پرسپولیس در این دیدار حکم تیم ملی را دارد و از اعتبار فوتبال ایران دفاع می‌کند. این را چون پرسپولیس است نمی‌گویم و به خدا قسم اگر استقلال، تراکتور, سپاهان، شهر خودرو و هر تیم دیگری هم بود همین نظر را داشتم.

وی در مورد اینکه خیلی‌ها چنین رویکردی ندارند و حتی این بحث به پیکشوستان باشگاه‌های دیگر هم رسیده گفت: خب این دیگر نظر هرکسی است که برای خودش محترم است و من نظر خودم را دادم. ما در خصوص این مسائل درست فرهنگ سازی نکردیم و حالا مشکلاتش اینجا خودش را نشان داده است. من واقعا اگر استقلال هم بود برایش آرزوی موفقیت دارم و خیلی از پیشکسوتان استقلال هم چنین موضعی دارند ولی حالا تعدادی هم جور دیگری فکر می‌کنند نظر خودشان است. 

پیشکسوت پرسپولیس در مورد وضعیت این تیم هم گفت: خدا را شکر تیم وضعیت خوبی دارد. اگر بازی آخر مقابل ذوب آهن برگزار می‌شد و بازیکنان در شرایط مسابقه می‌ماندند بهتر بود ولی حالا ناشناخته بودن تیم هم خودش می‌تواند یک مزیت باشد. به‌ نظرم پرسپولیس با رعایت چند نکته می‌تواند پیروز شود. 

نصرتی در مورد تیم اولسان هم توضیح داد: فوتبال کره جنوبی یک فوتبال مبتنی بر سرعت است. سرعت منظورم فقط دویدن نیست. سرعت در پاسکاری، در تصمیم گیری، در ایجاد موقعیت و... و ما باید این سرعت را به خوبی از کار بیاندازیم.

وی در مورد جدایی و غیبت چند بازیکن پرسپولیس در این بازی گفت: بله نسبت به بازی نیمه نهایی شجاع جدا شده و چند بازیکن هم محروم هستند ولی خیلی این مسائل به پرسپولیس ضربه نمی‌زند چون هم جانشین‌های خوبی در تیم وجود دارند و هم شرایط این بازی ایجاب می‌کند هرکس بیشتر از توام خودش در زمین مایه بگذارد. من دلم روشن است که با دست پر به ایران بر می‌گردند.

پیشکوست پرسپولیس در مورد اینکه دوست داشت در این تیم باشد هم گفت: صد در صد همینطور است و حسرت این موقعیت را می‌خورم و امیدوارم بازیکنانی که در حال حاضر در تیم هستند قدر آن را بدانند. اگر بتوانند با جام به تهران برگردند این تیم و نفراتش در تاریخ پرسپولیس ماندگار خواهند شد. 

نصرتی در مورد شرایط تیم خودش، پارس جنوبی هم گفت: شرایط خوبی داریم و امتیازات خوبی جمع کردیم. امروز هم دیدار مهمی با تیم ریشه‌دار فجر سپاسی داریم که امیدوارم با دست پر از زمین خارج شویم. پارس جم پتانسیل بالایی دارد و امیدوارم بتوانیم یک مدعی باشیم و در صورت امکان  به لیگ برتر صعود کنیم. 

وی در مورد پیشنهادش از ماشین سازی هم توضیح داد: هیچ صحبت جدی با من در این خصوص نشده است و در حال حاضر هم تمرکزم روی پارس جنوبی است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز