خبرگزاری کار ایران

قاسمی‌نژاد: تمام آن تک به تک‌ها، تمرین شده بود/ ۱۰نفره نمی‌شدیم حتما می‌بردیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۱۱۲۵

مهاجم گلزن شهرخودرو گفت: بابت تمامی موقعیت‌های تک به تکی که بدست آوردیم، تمرین اختصاصی کرده بودیم.

به گزارش ایلنا، امین قاسمی‌نژاد در گفتگو با سایت رسمی باشگاه شهرخودرو خراسان با بیان مطالب فوق گفت: بازی بسیار خوبی را برابر استقلال تهران به نمایش گذاشتیم و سوای از 12دقیقه ابتدای بازی که در زمین هوشیار نبودیم و همین موضوع هم منجر به گل اول حریف شد، در مابقی دقایق توانستیم یک نظم تیمی خوب را از شهرخودرو نشان دهیم.

وی افزود: اخراج بازیکن ما روی یک اشتباه محاسباتی رقم خورد و تیم ما را 10نفره کرد اما اینقدر در طول هفته خوب تمرین کرده بودیم که تمام خواسته‌های سید مهدی رحمتی را مو به مو در تاکتیک تیم، در عین حالی که یک یار کمتر بودیم پیاده کردیم و با احترام به تیم حریف، اگر 10 نفره نمی‌شدیم حتما این بازی را می‌بردیم.

مهاجم گلزن شهرخودرو که در این بازی دو مدافع استقلال را مامور خود می‌دید، گفت: واقعیت این بود که ما پیش‌بینی این موضوع را از سمت استقلال کرده بودیم بنابراین طبق همین موضوع هم زیر نظر سید مهدی رحمتی و کادر ایشان تمرین کرده بودیم. مسئولیت من مخصوصا در این بازی، بیشتر جابجایی مدافعین و فضاسازی برای احمد جبوری بود و پاس‌های خوبی هم به او دادم اما متاسفانه روز، روز فوتبال ما نبود و توپ‌ها گل نشد.

قاسمی‌نژاد با تمجید از هم تیمی سوسنگردی خود ادامه داد: احمد بازیکن سرعتی و باهوشی است که به خوبی در فضاهای خالی حریف در این بازی قرار می‌گرفت و برای خودش موقعیت‌سازی می‌کرد. او حتما در بازی‌های آینده گلزنی خواهد کرد. به هر حال در فوتبال هم یک روز اینگونه است که توپ‌های شما وارد دروازه نمی‌شود و متاسفانه این بدشانسی در بازی با استقلال رخ داد.

وی با اشاره به اینکه شهرخودرو احتیاج به زمان دارد گفت: ثبات در کار تیمی به خاطر جابجایی نفرات از فصل گذشته به طور طبیعی احتیاج به زمان دارد که انشاالله محقق می‌شود و ما بتوانیم نیم فصل چند بازیکن دیگر هم بگیریم تا خواسته‌های رحمتی را در زمین بدون کم و کاست پیاده کنیم.

مهاجم گلزن شهرخودرو در ادامه با اشاره به پرداخت پیش قرارداد اخیر بازیکنان افزود: باشگاه ما به عنوان بخش خصوصی وارد رقابتی ناعادلانه با تیم‌های متمول و دولتی لیگ شده و همه بازیکنان تیم تمام تلاش خود را خواهند کرد تا مدیران باشگاه و در راس آنها آقای دکترحمیداوی مالک تیم، سربلند شوند.

قاسمی‌نژاد در خاتمه گفت: تمرینات خوبی را برای دیدار با گل گهر سیرجان پشت‌سر گذاشته‌ایم و انشاالله با یک انگیزه خوب برای یک بازی زیبا و کسب نتیجه‌ دلخواه به سیرجان خواهیم رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز