خبرگزاری کار ایران

عدم توافق با ویسی و افاضلی؛

سرنوشت نیمکت ماشین سازی بعد از هفته نهم مشخص می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۱۰۴۷

باشگاه فوتبال ماشین سازی تبریز پس از قطع همکاری با وحید بیاتلو و مذاکره با چند سرمربی تا هفته نهم لیگ برتر به همکاری با سعید اخباری ادامه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، باشگاه ماشین سازی تبریز در لیگ بیستم پس از تراکتور به دومین تیم لیگ برتری لقب گرفت که با سرمربی‌اش قطع همکاری کرد. ماشین سازی طی 5 هفته از مسابقات لیگ برتر تنها یک امتیاز کسب کرد و این دلیل محکمی برای پایان همکاری با وحید بیاتلو بود.

بیاتلو به عنوان یک سرمربی جوان نتوانست اهدافش در ماشین سازی را پیاده کند و تیم او با تنها یک تساوی و 4 شکست در قعرجدول رده بندی جای گرفت. این سرمربی پس از جلسه با مدیران باشگاه قراردادش را به صورت توافقی فسخ کرد و هدایت ماشین سازان برعهده سعید اخباری، دستیار بیاتلو قرار گرفت.

تیم ماشین سازی با هدایت سعید اخباری به عنوان مربی موقت مقابل تیم تراکتور در دربی تبریز عملکرد قابل قبول نیز ارائه کرد و با گل دقیقه 90 شکست خورد. باشگاه تبریزی از زمان استعفای بیاتلو گزینه‌های مدنظر برای جانشینی این سرمربی را دنبال کرده اما توافقی در این باره حاصل نشده است.

عبدالله ویسی و هومن افاضلی دو گزینه جدی سرمربیگری ماشین سازی بودند. ویسی پس از عدم توافق با تراکتور تبریز به خیبر خرم آباد رفت و افاضلی هم به دلیل مشکلاتی که بیاتلو با همسرش، زهره هراتیان، رئیس ایفمارک داشت، جانشینی بیاتلو را غیراخلاقی دانست و پیشنهاد همکاری را نپذیرفت.

جمع بندی اعضای هیات مدیره و مالک باشگاه ماشین سازی تبریز در مقطع فعلی ادامه همکاری با سعید اخباری است. از این رو اخباری که سابقه فعالیت در تیم‌های فولاد خوزستان، گل گهر سیرجان و استقلال خوزستان را در کارنامه دارد برای دو بازی دیگر روی نیمکت ماشین سازی به فعالیتش ادامه می‌دهد.

ماشین سازی طی دو هفته آتی مسابقات لیگ برتر یک بازی داخل و یک بازی خارج از خانه پیش رو دارد. آنها ابتدا باید در تهران به مصاف سایپا بروند و سپس در خانه میزبان نفت مسجد سلیمان خواهند بود. اخباری در صورت موفقیت طی این دو مسابقه می‌تواند برای ادامه فصل حداقل تا فرا رسیدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی روی نیمکت ماشین سازی حضور داشته باشد، در غیر این صورت همکاری با او هم خاتمه می‌یابد و مذاکره با گزینه‌های جدید آغاز می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز