خبرگزاری کار ایران

نکیسا: حضور پرسپولیس در فینال شاهکار بازیکنان و کادر فنی است/ باید به بازی فینال آسیا نگاه ملی داشته باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۰۸۴۲

دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال گفت: الان باید نگاه ما و همه فوتبال دوستان به پرسپولیس نگاه ملی و مردمی باشد و به هیچ عنوان نباید نگاه رنگی به این بازی داشته باشیم.

به گزارش ایلنا، نیما نکیسا دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس درخصوص دیدار حساس سرخپوشان پایتخت در فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل اولسان کره جنوبی اظهار داشت: تیم اولسان از ساختار خوبی برخوردار است و چندین سال است که این تیم در سطح یک قاره آسیا فعالیت می‌کند. تیم کره‌ای از بودجه مالی قابل توجهی برخوردار است و حامی مالی قدرتمندی دارد.

وی در ادامه افزود: روز شنبه روز تاریخی برای فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس خواهد بود و بدون شک تیم پرسپولیس تا همین مرحله که پیش آمده کار بزرگی را انجام داده است. خیلی ممنونیم از بازیکنان و کادر فنی تیم پرسپولیس که توانستند با حداقل امکانات به فینال آسیا راه پیدا کنند.

دروازه‌بان سابق سرخپوشان گفت: تیم پرسپولیس در این دیدار چند مهره ارزشمند خود را مثل عیسی آل کثیر، احسان پهلوان و وحید امیری در اختیار ندارد و این موضوع کار را برای یحیی گل محمدی و تیم پرسپولیس سخت می‌کند. دست سرمربی به نوعی در این بازی خالی است ولی با غیرت و تلاشی که از بازیکنان سراغ داریم مطمئن هستیم در بازی فینال پرسپولیس جانانه خواهد جنگید و امیدوار به قهرمانی تیم هستیم. حضور پرسپولیس در فینال شاهکار بازیکنان و کادر فنی است.

نکیسا در ادامه با انتقاد از رسانه ملی به خاطر طرح یک سوال درخصوص حمایت از تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: برخی سوال‌ها که در رسانه ملی مطرح می‌شود به نوعی نژادپرستانه است. هر تیم دیگری از کشورمان به جای پرسپولیس در فینال حضور داشت وظیفه ما این بود که حمایت همه‌جانبه را از آن تیم داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز