خبرگزاری کار ایران

وزارتخانه با چه معیاری رای دهندگان را انتخاب می کند؟

شائبه مهندسی در آستانه انتخابات پرورش اندام

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۰۷۳۸

قرار گرفتن برخی افراد در لیست مجمع انتخاباتی فدراسیون پرورش اندام شائبه هایی را درباره مهندسی این انتخابات به وجود آورده است.

به گزارش ایلنا، بعد از مدت ها انتظار بالاخره تکلیف برگزاری انتخابات فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام توسط وزارت ورزش مشخص شده و قرار است 13 دی ماه رییس جدید این فدراسیون پرمخاطب انتخاب شود.

بعد از مشخص شدن زمان انتخابات، باید نمایندگان مربیان، باشگاه‌ها، ورزشکاران، داوران و... از سوی فدراسیون با هماهنگی وزارت ورزش اعلام شود؛ نمایندگانی که به واسطه داشتن 7 رای در مجمع انتخاباتی از اهمیت بالایی برخوردار است.

حالا با اینکه به صورت رسمی این نمایندگان دارای حق رای معرفی نشده اند؛ از گوشه و کنار شنیده می شود مهندسی انتخابات به صورت یک کاندیدای خاص که از ماههای قبلی هم گفته می شد گزینه وزارت ورزش برای نشستن روی صندلی ریاست فدراسیون است، به جریان افتاده.

انتخاب چند نماینده از استان اصفهان در شرایطی که رییس هیات بدنسازی اصفهان کاندیدای انتخابات است؛ شائبه مهندسی را تقویت می کند. مشخص نیست چطور وزارت ورزش به این نتیجه رسیده باید یکی از باشگاههایی اصلا نام و نشانی در جامعه پرورش اندام ندارد را به عنوان نماینده باشگاهها معرفی کند؟

درباره انتخاب نماینده ورزشکاران هم شنیده می شود به جای معرفی قهرمانان بزرگی که در سال های اخیر اعتبار بالایی در جامعه پرورش اندام به دست آوردند، نفرات دیگری قرار است در انتخابات حاضر شوند. شاید انتظار می رفت مهدی ارزشمند که عنوان قهرمان قهرمانان جهان را کسب کرده، نماینده ورزشکاران در مجمع باشد، اما به شکلی عجیب و مهندسی شده افراد دیگری در لیست قرار گرفتند!

وزارت ورزش باید هر چه سریعتر به ابهام‌هایی که در ذهن جامعه پرورش اندام به وجود آمده و باعث ایجاد شائبه مهندسی انتخابات شده، پاسخ دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز